Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Katarina31
MEDLEM

Slutlön, vab och avvikelser

Hej, jag har en anställd i programmet som jag ska göra slutlön på, men det anställde har slarvat med att fylla i avvikelser och vab dagar i visma lön anställd som stället till just nu.

Anställdes sista dagen var den 12/4, vab var i december och sjuk i januari.

Hur ska jag göra nu på den sista lönen så det blir rätt?

Anställde har redan fått betalt för vab från försäkringskassan och från företaget.

Hoppas ni har en lösning för mig:

Tack i förhand

Katarina

5 SVAR 5
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Katarina31 

 

Tack för att du skriver till oss. 

 

Det är klart att vi ska hjälpa dig men inte här i forumet utan via supporten. Jag känner att det är viktigt att vi ser hur det ser ut i ditt program och sedan kan vi ge ett korrekt råd om hur du ska hantera det. 

 

Välkommen att kontakta supporten

/Tinna

Katarina31
MEDLEM

Hej Tina !

Jag har kontaktat supporten och har väntat i nästan 2 timmar att dem ringer upp mig, men inger ringer.

Det är bråttom nu för slutlön ska ut på fredag. Jag har försökt själv hur mycket jag kunde och sökt överallt men hittar ingenting.

Svårt när man gör det första gången. Det svåra för mig är att jag är på en annan jobb under dagen och kan bara eftermiddagar.

Jag försöker ringa support imorgon igen, hoppas får hjälp.

Mvh Katarina

Hej @Katarina31 

 

Jag beklagar att du fått vänta och jag misstänker att det kommer att vara lite färre kunder som behöver vår hjälp nu i eftermiddag. Hoppas du redan har fått en kontakt och att allt löser sig på bästa sätt för dig. 

 

/Tinna

 

Tack för svaret Tina, jag har fått kontakt med support och de håller på att hitta lösning.

Med vänliga hälsningar

 

Katarina

Hej @Katarina31 

Det låter bra. Tack snälla för din återkoppling och ha en fin vecka. 

 

/Tinna