Jag behöver veta vilka i personalen som får sitt lönebesked via papper, epost och Min Lön. Jag vill därför kunna välja "skicka lönebesked med" som ett övrigt fält i utskrifter-egna utskrifter. Kan ni lägga till det tack? Fick tipset om att skriva ut personalkort men då det är 450 anställda blir det ju ca 450 sidors personalkort att skumma igenom.... Tack på förhand!
Hej,
Vi har bollat denna fråga och kommit fram till att det finns ett sätt där du redan idag kan skapa en egen rapport för att få en utskrift som hämtar uppgiften "Leveranssätt för lönebesked".
Gör såhär för att skapa rapporten:
Utskrifter och spårning - Skapa egna utskrifter - Klicka på Ny och välj att kopiera Personal - Personallista.
I vänsterkanten klicka på +-tecknet vid Övriga fält - Markera Levsätt för lönebesked.
Under Urval (långt ner till vänster) kan du göra de urval du önskar. Klicka sedan på Uppdatera för att applicera dina urval på utskriften.
Du hittar Spara långt ner på sidan och din egna utskrift hittar du sedan under Utskrifter - Egna utskrifter (högt upp i samma bild som du hittar programmet standardutskrifter).
Hoppas detta kan underlätta ditt arbete.
/Tinna
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.