Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Ny super-sida för nyheter!

(uppdaterad av Anton Martinsson CONTENT PRODUCER ‎2024-11-06 17:41 )

Nyhetsrum, vilken grej!

Aktuellt just nu? Övriga nyheter? Produktnyheter? Hjälp - så mycket nyheter?!

Äntligen har vi ett nyhetsrum - tjohoo! Här får du de senaste uppdateringarna om våra produkter, tjänster, viktiga branschnyheter och engagerande debattartiklar. Vårt nyhetsrum är din go-to plats för att hålla dig à jour! 

Du hittar sidan här eller under fliken "Kontakt" i menyn på vismaspcs.se. MEN! Vi kommer inte sluta att uppdatera er med våra nyheter här på forumet. Allt förblir som precis vanligt - fast ännu bättre! 

Tips tips tips! 

Bokmärk sidan så du alltid har den nära till hands. Det kommer iallafall jag göra. // Anton

Medverkande
2 Kommentarer
cForslind
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Kommer där även synas alla småuppdateringar som sker i programmen? Det är så himla tråkigt när man längtat efter en funktion, upptäcker att den ahr kommit och sen får veta av någon att den funnits i ett halvår! DET är en typ av nyhetslista som JAG saknar! Och då snackar jag alltså om nivån "nu finns det en knapp" eller "Nu sker detta automatiskt" (Ja, nyheterna inne i programmet är bra men jag måste ju aktivt gå in på nyheter i varje programdel för att kolla om det kommit något nytt)

Anton Martinsson
CONTENT PRODUCER

Hej @cForslind!

Sidan (Nyhetsrummet) som artikeln är skriven om kommer främst uppdatera dig med branschnyheter, debattartiklar och andra delar som inte berör programmen. Vissa av våra större uppdateringar och nyheter kommer visas på sidan under Produktnyheter

Jag är helt med dig angående en bra "nyhetssida", där vi kan dela med oss av alla fina nyheter, stora som små. Jag tar detta vidare och håller med dig i önskemålet! 

Trevlig kväll 😊