Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Det löste sig, tack för hjälpen. Fatal miss av mig; Typ missade att vänsterklicka i "fältet", testade allt annat ...Gla' Missommar!/ Café Motivi
Hej@RolfM_!Ja det går! Det är viktigt att kunden har möjlighet att ta emot e-fakturor, vilket du kan kontrollera via funktionen Kontrollera i programmet. För att säkerställa korrekt hantering behöver du även ha lagt in ditt momsregistreringsnummer under Inställningar - Företagsinställningar - Grunduppgifter, eftersom VAT-/momsregistreringsnummer inom EU inkluderar en landskod och följer specifika format.Lycka till!/Ebba
Hejsan!Det låter som att du har fått igång din integration med Zettle. Jag tror att vårt hjälpavsnitt om att registrera utbetalning från Zettleskulle kunna hjälpa dig här angående hur du bokför mot din bank.Angående nästa fråga där så tror jag att jag har förstått dig rätt. Det viktiga är att du har rätt bokföringskonto, momsrapportkod och momssats. Hur du sedan väljer att speca det tänker jag spelar mindre roll - bara bokföringen och momsen blir rätt.😀Ha en fin midsommar!/Ebba
Hej på er! Tack för din återkoppling. Som du nämner var det en försening förrgår gällande Handelsbanken. Vi beklagar verkligen att informationen inte nådde ut i tid till alla berörda. Om du upplever liknande problem igen rekommenderar vi att du kontaktar vår support direkt, så att vi snabbare kan felsöka och ge återkoppling. Du hittar alltid aktuell driftinformation och kontaktvägar här: Där uppdaterar vi löpande om eventuella fel eller driftstörningar samt även i vårt talsvar./Ebba
Om det är en slags provision du fakturerar till ett annat EU-land så är det utan moms, under förutsättning att du fått ett giltigt VAT nummer från den du fakturerar
Awesome