We use cookies to collect information on your interaction with our website and combine this with the data you provide us to build a profile so we can show you content tailored to your interests. By accepting, you allow us to collect and process your personal informationas described here.
I vår Programboost för hantverkare visar vi hur du kan bli mer effektiv med Visma eEkonomis integrationer. Du kan enkelt mixa och matcha vilka du vill lyssna på. Häng med!
De här integrationerna finns representerade i vår Programboost för hantverkare: Bygglet - Kontoret på webben Fieldly - Smarta arbetsflöden och full koll på projekten Hantverksappen - Arbetsordersystem för hantverkare Hantverksdata - Effektiviserar din vardag Mowin - System för hantering av arbetsorder NEXT - Ger ditt byggbolag ökad kontroll och högre lönsamhet
Hej,
Problemet har återkommit igen efter den släppta lösningen och drabbar vissa företag i programmet.
Vi undersöker varför detta uppstått för att ta fram en ny lösning för det som nyligen drabbats.
Så snart vi har mer information kommer vi uppdatera tråden.
/Victor
Jag ringde in till Visma och blev informerad att man kan ansluta sig från Visma Ekonomi om man kollar på "appar och tillval", sedan väljer man Visma Integration för 79 kr/mån. Därefter kan man välja en lång rad program att ansluta:https://vismaspcs.se/integrationer/visma-eekonomi?p=1126
Hej @Jawa79
Jag kan inte se att detta skulle orsaka några differenser i och med att du väljer samma belopp både i din utbetalning och inbetalning. Du får alltså göra detta moment för varje faktura som du vill rensa bort i listan över förväntade swishbetalningar.Gå till Kassa- och bankhändelser - Välj Kassakontot - Skapa ny kassahändelse och lägg in en inbetalning på ett av beloppen från dina fakturor, datum spelar mindre roll då denna ändå ska bokas bort. Klicka på Matcha - välj alternativet Inbetalning från kort eller Swish - välj fakturan i listan och Bokför. Gör sedan exakt samma procedur igen fast denna gång gör du en utbetalning på samma belopp, ta samma datum som inbetalningen och genom för matchningen på samma sätt som ovan.
Får du det inte att fungera eller känner dig fortsatt fundersam är du självklart alltid välkommen att höra av dig till vår kunniga support.
Ha en fin dag
/Tinna