Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Så det finns ett svar från support nu... men det känns lite otillfredställande och inte exakt som "en lösning". Jag köper att det inte påverkar bokföringen på något sätt, men ni har ändrat retroaktivt i statusinformation som jag lagt in och "låst".
Hej @LoumeyTack för din fråga! För att få upp Kassa- och bankhändelser som inkommit på ett visst datum kan du göra på följande sätt: Välj "Periodens bankhändelser".Gör ett urval baserat på bokföringsdatum. På så sätt får du upp alla bankhändelser som inträffade inom den valda perioden. Om detta inte skulle hjälpa dig, kan du också överväga att göra ett kontoutdrag direkt från din bank för att se de exakta summorna som kommit in. Ha det fint! /Tinna
Hi Tinna!Thank you for the reply. I can't use the bank integration because my company is enskild firma.I have another question about the invoice. As I wrote, I am wondering why only one of my invoices is in a lock period?Thank you!
Vilket format är det på den manuella betalfilen som exporteras från eEkonomi?Vi har Länsförsäkringar som bank och där blir mina betalfiler makulerade direkt. De har inget stöd för ISO-filer än.De skickar mig en instruktion för inställning av LB-filer i Visma Administration men det hjälper knappast när jag sitter med eEkonomi.Finns det något sätt att ladda upp en korrekt betalfil till Länsförsäkringar?
Hej @mats ronne Vi tolkar det som att du har en faktura i SEK och en annan i EUR till samma kund och sedan har du fått in en klumpsumma som motsvarar båda fakturorna.Har du klumpsumman som en bankhändelse måste du bocka i Utlandsbetalning för att kunna matcha mot en faktura i EUR, men för att kunna matcha mot fakturan i SEK kan den bocken inte vara kvar. Det låter som att du på något sätt har kommit runt detta och matchat mot båda fakturorna. Har du en eller två bankhändelser för detta?Väljer du Åtgärder - Ångra matchning på bankhändelsen/bankhändelserna, vad händer då? Vad händer om du försöker välja Åtgärder - Ångra betalning på själva fakturorna? Jag tror det är enklast om du kontaktar supporten för uppkoppling och felsökning så får du snabbast och bäst svar i detta fallet. /Tinna
Nyheter
Genvägar