Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Joachim,Ja det är så jag har gjort tidigare (enligt era skrivna instruktioner). Men problemet är fortsatt att jag inte får upp några bankhändelser från Skattekontot att matcha mot. Där står bara "Det verkar inte finnas några omatchade bankhändelser på det här kontot just nu. Du kan gå tillbaka och lägga till en bankhändelse manuellt på det andra kontot, eller fortsätta utan att lägga till en, så skapar vi händelsen åt dig.". Detta trots att händelserna finns på skattekontot.Några fler tips - eller bör jag ringa er support för att ni ska koppla upp er och se hur det ser ut?MVH, Peter
Min kund vill ha både IBAN och bankgironummer på fakturan från oss. Hur gör jag det?
Hej, tack för info. Jag har idag dock både uppdaterat appen och fakturerat från densamma. Felet kvarstår. 😞
Jag har också gjort fel pga att beräkning av skatt inte fanns med i listan för årsavstämning. Väldigt frustrerande när frågan redan lyfts för längesedan.Jag har lämnat detta förslag enligt ovan.
Hej! När det gäller Månadskollen så påverkas inte den av manuella justeringar. Kollar vi på t ex saldot för företagskontot så baseras den summan på bokförda och ej bokförda bankhändelser på ditt primära företagskonto. Upplever du att siffror inte stämmer rekommenderar vi att du tar kontakt med supporten för felsökning i det specifika företaget. Ha det fint! /Jenny
Genvägar