2025-02-26
13:34
Hej @Bibbi71 och @Jeanette Lundell!
Lösningen på detta problem är att först ta bort appen från telefonen, detta gör man genom att klicka på ikonen under en längre tid och sedan välja valet "Ta bort app". Därefter logga in på AppStore och hämta Visma Scanner på nytt.
Om inte ovan skulle fungera så kontakta gärna vår supportavdelning
/Felicia
... Visa mer
2025-01-27
16:22
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.11 av Visma Administration där detta problem är rättat.
Du installerar enklast nya versionen genom att i programmet gå till Hjälp - Uppdatera programversion.
Ha det fint!
/Felicia
... Visa mer
2025-01-27
16:18
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.11 av Visma Administration där detta problem är rättat.
Du installerar enklast nya versionen genom att i programmet gå till Hjälp - Uppdatera programversion.
Ha det fint!
/Felicia
... Visa mer
2025-01-27
16:14
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.11 av Visma Administration där detta problem är rättat.
Du installerar enklast nya versionen genom att i programmet gå till Hjälp - Uppdatera programversion.
Ha det fint!
/Felicia
... Visa mer
2025-01-27
16:11
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.11 av Visma Administration där detta problem är rättat.
Du installerar enklast nya versionen genom att i programmet gå till Hjälp - Uppdatera programversion.
Ha det fint!
/Felicia
... Visa mer
2025-01-27
16:08
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.11 av Visma Administration där detta problem är rättat.
Du installerar enklast nya versionen genom att i programmet gå till Hjälp - Uppdatera programversion.
Ha det fint!
/Felicia
... Visa mer
2025-01-27
16:06
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.11 av Visma Administration där detta problem är rättat.
Du installerar enklast nya versionen genom att i programmet gå till Hjälp - Uppdatera programversion.
Ha det fint!
/Felicia
... Visa mer
2025-01-27
16:02
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.11 av Visma Administration där detta problem är rättat.
Du installerar enklast nya versionen genom att i programmet gå till Hjälp - Uppdatera programversion.
Ha det fint!
/Felicia
... Visa mer
2025-01-20
11:29
Hej @weconnectnordic !
Vi är medvetna om Microsofts beslut och kommer titta vidare på vad det innebär för Visma Administration. Så fort vi har mer information kring detta så kommer vi återkomma i denna tråden.
Allt gott! /Felicia
... Visa mer
2025-01-16
12:20
Felet finns från version 2024.1 och är rättat i version 2024.11.
När du har markerat mer än en faktura under Betalningar - Skattereduktion och väljer Färdigställ beslut så händer det i vissa fall inget och ingen betalning registreras.
Lösning:
Markera en faktura åt gången och välj Färdigställ beslut. Upprepa för alla fakturor som ska färdigställas.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
/Felicia
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 1000
-
Admin 2000
-
Admin 500
-
Fakturering
2025-01-10
11:17
Felet finns från version 2024.1 och är rättat i version 2024.11.
Om du kopierar en husfaktura som har status Ansökt eller Beslutad så kommer den kopierade fakturan att få fel status. Detta gör att du inte kan byta typ i kolumnen Typ av skattereduktion och att fakturan blir märkt som Ansökt fast den inte är det. Detsamma gäller om du skapar en kredit av en husfaktura som har status Ansökt eller Beslutad. Har felet redan uppstått kontaktar du Visma Spcs support för att få hjälp att åtgärda felet.
Lösning: Undvik att kopiera och kreditera fakturor som har Ansökt eller Beslutad i kolumnen Status skattered. Kolumnen kan du välja in genom att högerklicka i tabellen och välja Kolumninställningar. Om du behöver kopiera en faktura med status Ansökt eller Beslutad, kan du göra på två sätt. Antingen kopierar du endast kunduppgifterna eller kopierar du hela fakturan, avmarkerar Innehåller husarbete efter att fakturan har skapats och sedan markerar Innehåller husarbete igen, då får fakturan status.
Tips: Har du återkommande fakturor kan du skapa ett avtal som du sedan skapar fakturan ifrån, istället för att kopiera en befintlig faktura. Detta gäller dig som har Visma Administration 1000/2000.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
/Felicia
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 1000
-
Admin 2000
-
Admin 500
-
Fakturering
2024-12-18
10:38
Felet finns från version 2024.1 och är rättat i version 2024.11.
Om du har markerat Arbeta med OCR-nummer, skapas ett OCR-nummer på alla dina kundfakturor. Tyvärr fungerar inte detta när du skapar en kreditfaktura med valet Kreditera hela fakturan.
Lösning:
Om du inte har så många rader på fakturan kan du välja att endast kopiera kunduppgifterna när du skapar kreditfakturan. Då kommer OCR-numret att skapas.
Vill du få med alla transaktioner från debetfakturan över till kreditfakturan gör du så här:
Skapa kreditfakturan med valet Kreditera hela fakturan.
Makulera den nyskapade kreditfakturan.
Kopiera den makulerade kreditfakturan. Den kopierade fakturan kommer då att få ett OCR-nummer.
Infoga en rad överst på kreditfakturan via kommandot Infoga en rad och lägg in en textrad med information om vilken faktura den är tänkt att kreditera.
För din egen skull kan du sedan lägga in en informationstext i kommentarsfältet på debetfakturan och på den makulerade kreditfakturan om vilket nummer den nya kreditfakturan har.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 1000
-
Admin 2000
-
Admin 500
-
Fakturering
2024-12-05
15:31
Felet finns från version 2024.1 och är rättat i version 2024.11.
Om ditt företag arbetar med skattereduktion, dvs fakturerar husarbete/grön teknik, och skriver ut Kundfordringar och Kundreskontra så visas det felaktigt ett belopp i kolumnen Skattereduktion för de fakturor som inte har skattereduktion. Detta gäller endast om du har markerat Kolumn för skattereduktion i utskriftsdialogen.
Beloppen för fakturor som innehåller skattereduktion är korrekta, så det är endast de fakturor som inte innehåller skattereduktion som visar ett belopp, trots att det egentligen ska vara 0 i kolumnen Skattereduktion.
Ett tips som kan underlätta är att göra urval på fältet Skattereduktion för att se kundfordringar för bara de fakturor som har skattereduktion. Under förutsättning att du har markerat Kolumn för skattereduktion. Det gör du genom att välja fältet Skattereduktion och skriv J i kolumnen Filter. Du kan också skriva N i kolumnen Filter så du endast får med vanliga fakturor.
Detta är endast ett visningsfel i de här utskrifterna, inget som sparas felaktigt i programmet.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 1000
-
Admin 2000
-
Admin 500
-
Fakturering
2024-12-03
16:59
Felet finns från version 2024.1 och är rättat i version 2024.11.
Om du i orderlistan gör ett urval för de ordrar du vill skriva ut plocklista för och sedan godkänner utskriften, så kommer alla ordrar i orderlistan att få en markering för att plocklistan är utskriven. Även de du inte hade markerat från början.
Lösning:
Istället för att markera dina ordrar i orderlistan så gör du urvalet i utskriftsdialogen för Plocklista. När du sedan godkänner utskriften kommer endast de ordrar du har hade i ditt urval att ha en markering för att plocklistan är utskriven.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 2000
2024-11-29
13:30
Felet finns från version 2024.1 och är rättat i version 2024.11.
Om du har makulerat ordrar inom det intervall som du väljer att skriva ut plocklistan för, så kommer de felaktigt med på utskriften Plocklista.
Lösning:
Det finns två olika alternativ för att få bort de makulerade ordrarna från utskriften.
1. I utskriftsdialogen för Plocklista kan du välja urvalet Makulerad och skriva "N" där.
2. I orderlistan kan du vid urvalet Ordervärde kr skriva in <>0, vilket gör att makulerade ordrar inte kommer med. Därefter kan du markera alla som är kvar via kommandot Markering - Markera alla. När du sedan väljer Utskrift - Plocklista är det enbart markerade ordrar i orderlistan som kommer skrivas ut på plocklistan (dvs utan makulerade ordrar).
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 2000
2024-11-29
13:28
Felet finns från version 2024.1 och är rättat i version 2024.11.
Om du använder Visma Administration i nätverk och installerar programmet på en arbetsstation, via meddelandet Uppdatera klientinstallation, så installeras databashanteraren SQL på arbetsstationen utan att det behövs.
Vill du inte ha SQL installerat på arbetsstationen kan du avinstallera det. Det är inget som krävs för att kunna arbeta med Visma Administration på arbetsstationen.
Har du inte har installerat version 2024.1 ännu på din arbetsstation rekommenderar vi att du istället gör installationen via utforskaren. Leta upp mappen Gemensamma filer - Klientsetup på din serverdator och starta installationen via setup.exe.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 1000
-
Admin 200
-
Admin 2000
-
Admin 500
2024-11-26
17:00
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.1 av Visma Administration där detta problem är rättat. Läs mer om vad som finns med i den nya versionen och hur du uppdaterar programmet här.
Ha det fint! /Felicia
... Visa mer
2024-11-26
16:59
1Gilla
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.1 av Visma Administration där detta problem är rättat. Läs mer om vad som finns med i den nya versionen och hur du uppdaterar programmet här.
Ha det fint! /Felicia
... Visa mer
2024-11-26
16:55
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.1 av Visma Administration där detta problem är rättat. Läs mer om vad som finns med i den nya versionen och hur du uppdaterar programmet här.
Ha det fint! /Felicia
... Visa mer
2024-11-26
16:53
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.1 av Visma Administration där detta problem är rättat. Läs mer om vad som finns med i den nya versionen och hur du uppdaterar programmet här.
Ha det fint! /Felicia
... Visa mer
2024-11-26
16:53
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.1 av Visma Administration där detta problem är rättat. Läs mer om vad som finns med i den nya versionen och hur du uppdaterar programmet här.
Ha det fint! /Felicia
... Visa mer
2024-11-26
16:52
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.1 av Visma Administration där detta problem är rättat. Läs mer om vad som finns med i den nya versionen och hur du uppdaterar programmet här.
Ha det fint! /Felicia
... Visa mer
2024-11-26
16:51
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.1 av Visma Administration där detta problem är rättat. Läs mer om vad som finns med i den nya versionen och hur du uppdaterar programmet här.
Ha det fint! /Felicia
... Visa mer
2024-11-26
16:50
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.1 av Visma Administration där detta problem är rättat. Läs mer om vad som finns med i den nya versionen och hur du uppdaterar programmet här.
Ha det fint! /Felicia
... Visa mer
2024-11-26
16:49
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.1 av Visma Administration där detta problem är rättat. Läs mer om vad som finns med i den nya versionen och hur du uppdaterar programmet här.
Ha det fint! /Felicia
... Visa mer
2024-11-26
16:48
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.1 av Visma Administration där detta problem är rättat. Läs mer om vad som finns med i den nya versionen och hur du uppdaterar programmet här.
Ha det fint! /Felicia
... Visa mer
2024-11-26
16:47
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.1 av Visma Administration där detta problem är rättat. Läs mer om vad som finns med i den nya versionen och hur du uppdaterar programmet här.
Ha det fint! /Felicia
... Visa mer
2024-11-26
16:44
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.1 av Visma Administration där detta problem är rättat. Läs mer om vad som finns med i den nya versionen och hur du uppdaterar programmet här.
Ha det fint! /Felicia
... Visa mer
2024-11-26
16:24
Hej! Denna bugg är nu löst i version 2024.1 som släpptes idag. Läs mer om vad som finns med i den nya versionen och hur du uppdaterar programmet här.
Trevlig kväll!
... Visa mer
2024-10-02
15:03
Felet finns från och med version 2024.0 och är rättat i version 2024.1.
Om du tidigare har haft en kontoplan som baserar sig på en gammal kontoplanstyp (t ex EUBAS97), blir fältet Kontoplan tomt när du skapar ett nytt år. Väljer du då att byta kontoplanstyp via Avancerat så stängs programmet ner.
Detta beror på att de äldre kontoplanerna inte har någon information i fältet Ftg typ under Välj bokföringsår, så programmet saknar den informationen vid val av företagstyp.
Lösning:
För att komma runt detta väljer du i stället Föregående års kontoplan under Bokföring - Kontoplan. Därefter väljer du Skapa år. Då kommer samma kontoplan som du har haft tidigare år att användas i det nya året. I kommande uppdateringar av programmet kommer företagstypen läggas till så att det inte blir något problem att välja senaste kontoplanstypen.
Vill du byta till en nyare kontoplan för det nya året behöver du kontakta Visma Spcs support.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 1000
-
Admin 200
-
Admin 2000
-
Admin 500
2024-10-02
15:00
Felet finns från och med version 2024.0 och är rättat i 2024.1.
När du skapar ett nytt bokföringsår enligt BAS 2024, och tidigare har haft BAS96, visas felmeddelandet Duplicerat konto och bokföringsåret kan inte skapas.
Lösning:
Istället för att använda BAS2024 får du fortsätta använda BAS96. Under Arkiv - Bokföringsår - Skapa nytt år väljer du Föregående års kontoplan i fältet Kontoplan och därefter väljer du Skapa år. Ditt nya bokföringsår kommer då att ha typen BAS96, precis som ditt föregående år.
I kommande versioner kommer du att kunna gå från BAS96 till en nyare kontoplanstyp.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 1000
-
Admin 200
-
Admin 2000
-
Admin 500
2024-09-26
11:51
Felet finns från och med version 2024.0 och är rättat i version 2024.1.
När du skriver ut en resultatrapport, efter att du har skapat ett nytt bokföringsår i version 2024.0/2024.01, så visas ett felaktigt meddelande:
"Du kan få felaktiga värden i kolumnen för föregående år, därför att det finns konton där som saknar koppling till nuvarande år.
Du kan rätta detta i "koppla konton" som du hittar i kontoplansfönstret.
Tryck på OK om du vill fortsätta med utskriften."
Att du får meddelandet kan bero på att det felaktigt finns konton med ? under Koppla kontogrupper under Bokföring - Kontoplan i kommandot Koppla konton.
Lösning:
Välj Bokföring - Kontoplan och välj kommandot Koppla konton.
Klicka på ikonen för Koppla kontogrupper i menyraden.
Skriv ner vilka konton som har ?
Klicka på Stäng.
Välj Saknar koppling som urval längst upp i dialogrutan.
Skriv följande i urvalsraden för Utgående saldo: <>0
Visas det några konton nu så behöver du koppla dem till ett konto i aktivt år.
Klicka på Koppla kontogrupper igen och radera alla rader som har ?.
Nu kan du skriva ut resultatrapporten utan att få upp varningsmeddelandet.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 1000
-
Admin 200
-
Admin 2000
-
Admin 500
2024-09-19
11:00
1Gilla
Hej!
Vi har nu tagit kontakt med berörda kunder via mejl med information om vilka leverantörer de behöver kontakta för att se till att de fortsättningsvis skickar sina pappersfakturor till den nya adressen i Östersund.
Har kunderna en byrå så är det istället byrån som kontaktats med information där det framgår vilka leverantörer som behöver kontaktas för respektive berörd kund.
Önskar er alla en fin dag!
/Felicia
... Visa mer
2024-09-19
10:44
1Gilla
Hej!
Vi har nu tagit kontakt med berörda kunder via mejl med information om vilka leverantörer de behöver kontakta för att se till att de fortsättningsvis skickar sina pappersfakturor till den nya adressen i Östersund.
Önskar er alla en fin dag!
/Felicia
... Visa mer
2024-09-10
09:50
Hej! Tack för informationen, jag tar det vidare internt.
Ha en fin dag!
... Visa mer
2024-07-01
13:53
Felet finns från och med version 2024.0 och är rättat i version 2024.1.
När du väljer kommandot Importera IB från SIE-fil får du frågan om du vill lägga till de konton som finns i filen, men som inte finns i företagets kontoplan. Även om du väljer att göra detta, så kommer kontot inte att läggas till i kontoplanen.
Lösning:
För att din ingående balans ska stämma behöver du lägga upp de konton som inte finns i kontoplanen. För att se vilka konto det är kan du skriva ut Ingående balans under Bokföring - Ingående balans och jämföra den med den ingående balansen i det program du exporterade ifrån.
Nya konton lägger du upp under Bokföring - Kontoplan.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 1000
-
Admin 200
-
Admin 2000
-
Admin 500
2024-07-01
13:46
2 Gillar
Felet finns från och med version 2024.0 och är rättat i version 2024.1.
Har du brutet räkenskapsår och skriver ut en momsrapport eller gör en momskontroll för en period som sträcker sig över båda räkenskapsåren så visas en felaktig varning. Varningen visas på alla momskonton, även om momskoden är samma både i år och föregående år.
Varningen börjar med: "Momskoden har ändrats. Konto i år XXXX (Okänd kod)..."
Felet uppstår endast om bokföringsåret är skapat i version 2024.0.
Lösning:
Du kan ignorera varningar med texten Okänd kod.
Har du olika momskoder för samma konto i år och föregående år, så bör du korrigera till samma så att momsrapporten blir korrekt.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 1000
-
Admin 200
-
Admin 2000
-
Admin 500
2024-06-24
09:07
Felet finns från och med version 2024.0 och är rättat i version 2024.1.
Om du använder dig av ränta på nästa faktura och väljer att skapa en faktura från avtal så får du ett syntaxfel. Felet uppstår endast om det finns en ränta att fakturera. Syntaxfelet ser ut så här: Felaktigt uttryck KONTO.KONTO.
Lösning:
1. Klicka på OK i felmeddelandet. 2. Gå igenom de fakturor som har skapats. Har du en faktura med en fakturarad som börjar med Ränta i Benämning, ska du ange ditt konto för ränteintäkter i kolumnen Konto. Är du osäker på vilket kontot är hittar du det under Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar - Företag - Kontonummer, fältet Ränteintäkter kund. Finns det en rad med påminnelseavgift, ska du även ange ett konto på den raden.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 1000
-
Admin 200
-
Admin 2000
-
Admin 500
-
Fakturering
2024-06-24
09:05
Felet finns från och med version 2024.0 och är rättat i version 2024.1.
Om du får OCR-betalningar från kund och läser in dem från Nordea, kommer det felaktigt med extra betalrader. Förutom de korrekta betalraderna, visas det även felaktiga betalrader för samma referens där det står "Fakturan XXXX är redan betald".
Lösning:
Har du mer än en rad för samma referens markerar du den raden där det står att fakturan redan är betald och raderar den. Du ser vilka det gäller i infolistan som visas vid inläsning eller om du har sorteringsordning Inläst ordning eller Fakturareferens, där de då visas efter varandra.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 1000
-
Admin 2000
-
Admin 500
2024-05-28
16:41
1Gilla
Felet finns från och med version 2024.0 och är rättat i version 2024.1.
Om meddelandet Allvarligt fel visas i samband med att du till exempel öppnar kontoplanen, skapar ett verifikat, skriver ut en balans- eller resultatrapport eller ska koppla konton, så kan det bero på att du har kontot 29990 i din kontoplan. Programmet hanterar inte 5-siffriga kontonummer och därför visas meddelandet. Du kan antingen radera kontot på egen hand eller kontakta Visma Spcs support.
Lösning:
1. Välj Arkiv - Bokföringsår - Välj bokföringsår. 2. Öppna det bokföringsår där du har kontoplanstyp BAS2007. Har du flera år med den kontoplanstypen ska du göra nedanstående för alla åren. 3. Välj Bokföring - Kontoplan. 4. Välj kommandot Koppla konton. Det tar en stund innan dialogrutan visas. 5. Välj kommandot Koppla kontogrupper. 6. Leta upp raden med konto 29990 och välj Radera.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 1000
-
Admin 200
-
Admin 2000
-
Admin 500
2024-05-24
14:47
Felet finns från och med version 2024.0 och är rättat i version 2024.1.
När du läser in ett fakturaunderlag från Visma Scanner under Inläsning underlag, ska konteringsmallen som finns på leverantören automatiskt hämtas. Detta görs tyvärr inte i version 2024.0.
Lösning:
När underlaget är inläst markerar du de fakturaunderlag som saknar konteringsmall och väljer kommandot Hämta markerade underlag på nytt. Då hämtas konteringsmallen från leverantörsregistret och konteringen föreslås utifrån den.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Admin 1000
-
Admin 200
-
Admin 2000
-
Admin 500
-
Fakturering
2024-04-18
09:02
Hej!
Programmet fungerar så här: Om du har en manuellt inlagd radrabatt på ett avtal och har inställningen för automatisk prisuppdatering vid fakturering, så ändras den vid fakturering - då radrabatten ingår i priset (dvs består av á-pris och radrabatt).
Det jag antar att vi tipsat om tidigare är att du istället kan använda rabattavtal på kunden och där lägga in radrabatt. Om du använder Administration 1000 kan du lägga rabatten per artikelgrupp och jobbar du i Administration 2000 kan du lägga det både per artikelgrupp och artikel, om det är olika för olika artiklar. På så sätt uppdateras radrabatten endast enligt det som finns i rabattavtalet.
Rabattavtal skapar du i programmet under Försäljning - Kundrabatter, vill du ha vidare hjälp hur du skapar detta så ber jag dig ringa till vår telefonsupport på: 0470-706200.
Ha en fin dag! /Felicia
... Visa mer
2024-04-02
10:41
Hej! Vi tar till oss era synpunkter och förstår att hanteringen för att kunna se vilka leverantörsfakturor som inkommit till skanningscentralen som pappersfakturor hade kunnat förändras och förbättras. Idag presenteras inte den informationen i programmet men vi tar till oss era förslag och kollar vidare på dom men kan inte säga om eller när en ändring görs, med de sagt så jobbar vi såklart ständigt för att förbättra programmet.
Vårt tips är att skicka ut informationen som ett nyhetsbrev till alla leverantörer som ett steg i att påminna alla leverantörer om kundens digitala resa.
... Visa mer
2023-11-06
11:52
Hej! Det ser ut som att detta beror på dina inställningar för tillgänglighet/teckenstorlek i Windows, man kan där ställa in att man vill ha extra stor text. Se över dina inställningar och minska där teckenstorleken och starta sedan om programmet och se om det fungerar bättre då.
Ha en fin dag 🙂
/Felicia
... Visa mer
2023-10-16
10:05
Hej Henrik! Det stämmer. Det är inga problem att uppdatera programmet till 2023.2
Ha en fin dag!
... Visa mer
2023-10-11
16:18
Hej Henrik!
Vi har gjort de förändringar i integrationen som krävdes för att det nu ska fungera att uppdatera till version 2023.2
Har du den integrationen är det alltså fritt fram att uppdatera till 2023.2
Ha en fin dag!
... Visa mer