2025-08-19
09:52
Hej @weconnectnordic! Ledsen att svaret har dröjt. Jag har nu fått återkoppling från vår produktutveckling, och vi har ännu inte hittat en lösning som fungerar på ett bra sätt. Fram tills vi hittar en lösning går det att skicka e-fakturor direkt från programmet (fungerar även om mottagaren inte kan ta emot e‑faktura). Samt att det går att kopiera mejladress och använda sin egna mejlklient manuellt.
Vi vet att det inte är optimalt och vi undersöker fortfarande olika alternativ, men det kommer troligen inte in i programmet under det här året. Hör gärna av dig om du har några funderingar just nu.
/Ebba
... Visa mer
2025-08-11
11:23
Hejsan! Tack för att ni tar er tiden att skriva till oss! Jag har tagit detta vidare internt som ett önskemål igen, men kan tyvärr inte lova något just nu. Ha en fortsatt trevlig måndag. /Ebba
... Visa mer
2025-07-25
08:45
Hej @Ansaalltjänst
Tack för att du hör av dig och för att du redan testat att avinstallera appen och starta om telefonen – jättebra felsökning!
Vi har testat på en iPhone 15 Pro med senaste iOS (18.5) och den senaste versionen av appen (5.3.1), och hos oss fungerar det som det ska – det går att skapa nya fakturor, spara utkast, samt gå in och redigera befintliga utkast.
Kan du dubbelkolla så att du har den allra senaste versionen av iOS installerad? Om du redan har det och problemet kvarstår, rekommenderar vi att du kontaktar vår support för vidare felsökning. De kan hjälpa dig att hitta en lösning så snabbt som möjligt. Du når supporten på 0470 - 70 60 00. Välkommen!
... Visa mer
2024-11-26
22:46
1Gilla
Äntligen! Jag satt precis nu och var frustrerad över att datumet försvann bara för att jag justerade procentrabatten på en artikelrad, och hade därför tänkt fråga i denna tråd om en lösning är på väg - när jag till min glädje ser att det blev löst just idag. Har uppgraderat och sen testat, och nu blir datumet kvar! Tack!
... Visa mer
2024-11-26
17:00
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.1 av Visma Administration där detta problem är rättat. Läs mer om vad som finns med i den nya versionen och hur du uppdaterar programmet här.
Ha det fint! /Felicia
... Visa mer
2024-11-26
16:59
1Gilla
Hej!
Nu har vi släppt version 2024.1 av Visma Administration där detta problem är rättat. Läs mer om vad som finns med i den nya versionen och hur du uppdaterar programmet här.
Ha det fint! /Felicia
... Visa mer
2023-11-06
11:52
Hej! Det ser ut som att detta beror på dina inställningar för tillgänglighet/teckenstorlek i Windows, man kan där ställa in att man vill ha extra stor text. Se över dina inställningar och minska där teckenstorleken och starta sedan om programmet och se om det fungerar bättre då.
Ha en fin dag 🙂
/Felicia
... Visa mer
2023-10-16
10:05
Hej Henrik! Det stämmer. Det är inga problem att uppdatera programmet till 2023.2
Ha en fin dag!
... Visa mer