2025-01-16
10:12
Jag har en kund som fick en e-faktura från Visma som fortfarande inte går att se. Hur tänker ni där?
... Visa mer
2024-12-17
10:10
Hej @Peter Lögdahl
Välkommen som ny forummedlem.
Jag har varit i kontakt med våra produktspecialister och fått info om att vi inte har någon ny information att dela med oss av men att vi självklart kommer att uppdatera tråden så snart det sker en förändring.
När det gäller ägarskapet för problemet så hanteras detta gemensamt av både Länsförsäkringar och Visma, som samarbetar för att hitta en lösning.
Ha en fin dag.
/Tinna
... Visa mer
2024-03-13
12:27
Hej @HelenJB4
Tack för att du delar dina synpunkter och input med oss. Vi uppskattar din feedback och jag har tagit det vidare internt.
Toppen om du också registrerar det till våra utvecklare av Visma Skatt och Bokslut Pro via knappen för Feedback och förslag uppe till höger på headern av programmet. Du länkas då vidare till ett formulär där du kan lämna ditt förbättringsförslag. Dina tankar och önskemål är viktiga för oss. /Tinna
... Visa mer
2023-12-22
08:46
Hej! Tusen tack för din feedback, jag förstår att det är frustrerande för både er och kunden. Jag tar vidare detta direkt. Önskar dig en riktigt god jul och gott nytt år. /Ebba
... Visa mer
2023-12-19
16:53
Det låter mer rimligt! Tack för att du återkopplade och ha en fin kväll.
/Tinna
... Visa mer
2023-12-15
10:20
Hej @HelenJB4
Tack för att du kontaktar oss.
Vi upplever samma sak som du och har rapporterat det internt som ett förbättringsförslag.
Toppen att du hörde av dig och ha en trevlig helg.
/Tinna
... Visa mer
2023-11-02
15:22
Hej,
Vi har uppmärksammat att vi har problem just nu med den automatiska matchningen/bokföringen. Följ forumtråden Automatisk matchning/bokföring av bankhändelse fungerar inte för att få information när vi har en lösning på plats.
Ha det gott!
/Jenny
... Visa mer
2023-09-15
11:34
Tusen tack för att du förtydligade ditt önskemål. Jag kan lova dig att vi tar detta på största allvar och har startat en diskussion internt för hur en framtida lösning skulle kunna se ut. Med det sagt så är det inget jag i dagsläget kan lova kommer men vi är väldigt tacksamma för din idé. Just nu har vi ingen annan lösning i vårt program för hur du kan uppmärksamma dina kunder att de fått ett mejl. Jag önskar dig en trevlig helg! /Ebba
... Visa mer
2023-08-21
10:54
Hej @Anki Nilsson!
Som första steg så vill jag be dig att kontrollera en extra gång att transaktionen på Skattekontot inte redan är matchad. Om den redan skulle vara matchad så ångrar du matchningen och matchar därefter om den mot händelsen som ligger på Företagskontot.
Om händelsen är omatchad så skulle vi behöva titta på detta tillsammans med dig i din miljö för att fortsätta felsökningen, så slå isåfall en signal till mina kollegor på supporten så hjälper vi dig vidare därifrån.
Ha en fin måndag!
/Tinne
... Visa mer
2022-12-23
11:12
Hej Kristina! Tack för att du hör av dig! Vi har inte stannat här utan tittar självklart på en lösning för att förenkla och förbättra arbetet med bankkoppling. Jag kan dock inte ge dig någon mer exakt information om vad som kommer härnäst eller en exakt tidsplan. Det ber jag att få återkomma med. Önskar dig en fin jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning, Jenna
... Visa mer
2022-09-28
15:39
Tack AnnicaL! Jag hade gärna sorterat den efter Uppdragsansvarig också, men nu förstår jag lite mer hur den fungerar.
... Visa mer
2021-05-05
11:50
Hej!
Ja det går bra. Om du loggar in på mina tjänster på vismaonline.com - väljer rätt företag uppe i högra hörnet så kan du lägga till dina kunder som användare. Att bara lägga till en användare och lägga till tillgång till Visma Scanner är gratis, det är först om du markerar tillgång till Visma eEkonomi för kunden till exempel som det blir en extra kostnad.
Står du på Mina tjänster så klickar du på kundens företagsnamn uppe till höger - Användare - Skapa användare, när du lagt in rätt användaruppgifter och skapat användaren får du välja tjänster, här markerar du Visma Scanner. När uppgifterna är skapade så har användaren fått ett mejl där hen fått välja ett lösenord. Finns användaren redan upplagd kan du bara klicka på användaren och lägga till tjänsten där direkt. Det är användarens e-post och lösenord till vismaonline som används till appen Visma scanner också.
Ha en fin dag!
/My
... Visa mer