2024-06-04
11:16
Härligt! Tack för återkopplingen och välkommen tillbaka till forumet framöver.
/Tinna
... Visa mer
2024-05-20
10:06
Hej och tack för er feedback.
Jag har ställt frågan till våra specialister och fått följande svar:
När kontoinformationen inte läses in vid den vanliga tiden kan det bero på olika orsaker. Ibland kanske banken inte har skickat uppgifterna till oss i tid, vilket leder till en försening. Det kan också vara så att när vi väl fått filerna från banken, tar det längre tid än vanligt att bearbeta dem. Då kan det bildas en kö som gör att importen drar ut på tiden. Vi jobbar ständigt med att minska dessa fördröjningar och informerar direkt i programmet om vi upptäcker att något tar längre tid än vanligt.
Just nu ska det inte vara några fördröjning så om ni upplever det rekommenderar jag att ni hör av er till supporten för vidare felsökning.
Önskar er båda en fin dag.
/Tinna
... Visa mer
2024-05-20
10:06
Hej och tack för er feedback.
Jag har ställt frågan till våra specialister och fått följande svar:
När kontoinformationen inte läses in vid den vanliga tiden kan det bero på olika orsaker. Ibland kanske banken inte har skickat uppgifterna till oss i tid, vilket leder till en försening. Det kan också vara så att när vi väl fått filerna från banken, tar det längre tid än vanligt att bearbeta dem. Då kan det bildas en kö som gör att importen drar ut på tiden. Vi jobbar ständigt med att minska dessa fördröjningar och informerar direkt i programmet om vi upptäcker att något tar längre tid än vanligt.
Just nu ska det inte vara några fördröjning så om ni upplever det rekommenderar jag att ni hör av er till supporten för vidare felsökning.
Önskar er båda en fin dag.
/Tinna
... Visa mer
2024-02-26
09:42
Hej @Dalmoplåt
Jag rekommenderar att du slår en signal till mina kollegor på vår försäljningsavdelning som arbetar med integrationslösningar och som säkert har bra förslag att dela med sig av.
Vill du hellre leta själv så hittar du alla integrationer här.
Om du inte hittar någon färdig lösning som passar rekommendera jag att du lägger ett förslag direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi via Feedback och förslag på första sidan i programmet.
Ha en fin dag!
/Tinna
... Visa mer
2023-06-12
09:29
Hej @Dalmoplåt !
Det kan vara så att du har nått gränsen för hur många sålda och obetalda fakturor du kan ha. Mitt råd är att du tar kontakt med Visma Finance, de kan hjälpa dig att kika på detta. Längst ner på sidan finns ett kontaktformulär som du fyller i för att få hjälp.
Återkom gärna om något känns oklart.
Önskar dig en fortsatt fin måndag!
/Tinne
... Visa mer
2023-03-01
09:26
Hej @Dalmoplåt
Tack för att du hör av dig till oss i forumet.
I ditt fall skulle du kunna skicka över bilderna på dina kvitton till Visma eEkonomi. När bilderna väl finns i Visma eEkonomi så går du till Bokföring - Verifikationer - Gå in på verifikationen - Redigera och koppla bilden.
Om du ringer till vår support så visar dig gärna i ditt program
Ha en härligt dag!
//Tinna
... Visa mer
2022-06-16
13:16
Hej!
Jag ser till att någon från vår försäljningsavdelning tar kontakt med dig idag eller imorgon och så får vi reda ut vilka behov du har, vilka program och tjänster du behöver för att jobba på ett smidigt och bra sätt som passar dig och din verksamhet. Ingen av våra kunder ska känna sig lurade och jag är säker på att vi kan reda ut detta tillsammans.
Tack för att du hörde av dig till mig och välkommen tillbaka till forumet
//Tinna
... Visa mer
2022-06-08
09:27
Hej igen!
När det gäller Visma eEkonomi Tid så lämnar du ditt önskemål genom att fälla ut menyn uppe till höger och klicka sedan på Skicka feedback. Tack för att du tar dig tid att berätta för oss hur vi kan bli bättre.
Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet.
//Tinna
... Visa mer