2025-03-26
08:08
Hej @Anette på A Lirsjö Ekonomi AB
Vi förstår att du fortfarande upplever problem med egenavgifterna. Tanken är att detta skulle vara åtgärdat sedan i fredags, men det verkar som att problemet kvarstår för dig.
För att vi ska kunna undersöka och lösa detta så snart som möjligt, behöver du ringa till vår support. Om du ringer nu på morgonen brukar det vara ingen eller endast korta köer. Tyvärr har vi inte möjlighet att ringa upp, men vi ser fram emot att hjälpa dig när du hör av dig till oss.
... Visa mer
2025-03-04
09:33
Hej @Anette på A Lirsjö Ekonomi AB!
Tack för att du tar kontakta med oss om detta, det låter ju såklart inte bra. Jag har hört mig för, och i dagsläget har vi inga fler rapporter kring liknande fel, och vi kan inte återskapa felet hos oss. Vi skulle därför uppskatta om du har möjlighet att kontakta vår fantastiska support för vidare felsökning av problemet.
Önskar dig en fortsatt fin dag!
... Visa mer
2025-02-14
15:47
1Gilla
Hejsan!
Vi uppmärksammade problemet igår och idag på förmiddagen släpptes en lösning på problemet.
Tack för att du uppmärksammade oss kring felet.
... Visa mer
2024-10-02
11:08
Hej @Jennifer
Tack för att du delar dina förslag om produktförbättringar med oss. Vi uppskattar din feedback och har tagit det vidare internt.
Har du några fler önskemål om förbättringsförslag är du varmt välkommen att lämna dem direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi via en knapp längst ner till vänster i sidopanelen som heter Feedback och förslag.
Välkommen tillbaka till forumet framöver.
/Tinna
... Visa mer
2024-04-18
08:32
Hej @Anette på A Lirsjö Ekonomi AB
Kollade snabbt med våra produktspecialister då det verkar som om vi inte har något ärende på detta ännu. Gör så att du ringer supporten som får skapa ett ärende så ska vi undersöka detta närmare.
@Khedron Wilk Detta känns inte som en idé så därför kommer jag inte att tipsa om att lämna feedback. Annars är det rätt väg att gå för att era idéer ska nå våra utvecklare.
Ha en fin dag båda två.
/Tinna
... Visa mer
2024-04-11
09:08
Hej @Anette på A Lirsjö Ekonomi AB
Tack för att du hör av dig till oss. Manuella moment är alltid skönt att slippa så jag registrerar det som ett internt önskemål från dig. Kommer du på något annat du önskar eller behöver får du gärna registrera det själv direkt till våra utvecklare via knappen för feedback och förslag uppe till höger på headern av programmet. Du länkas då vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål.
Ha en fin dag
/Tinna
... Visa mer
2024-01-26
15:34
Hej @Anette på A Lirsjö Ekonomi AB!
Nu har vi fått återkoppling på detta och du gjorde helt rätt att i att spara om dokumentet.
När detta sker brukar vi skicka med instruktioner om hur du bäst kan återskapa filen i PDF-format:
1. Öppna filen med webbläsarens förhandsgranskning
2. Klicka på Print
3. Välj alternativet Spara som pdf från printmenyn och spara filen
När du sparar på detta sättet ska du kunna lägga till filen i inbjudan som normalt.
Vi har också testat att ta ut filer från Visma Skatt & Bokslut Pro, men upplevde inte problem att skicka ut dessa för signering så vi vet inte riktigt i vilket läge som det händer.
Nu hoppas jag att du får en fin fredag och helg 🙂
/Tinne
... Visa mer
2023-04-24
12:58
1Gilla
Hej, Vet inte egentligen om detta är en "önskning", även om jag uttryckte mig så. Tycker nog mer att det är ett fel. Hoppas verkligen att du har skickat vidare mitt inlägg till Önskningar om det nu är där det ska ligga. Vänliga hälsningar Anette
... Visa mer
2023-03-21
12:11
Toppen! Tack för din återkoppling @Anette på A Lirsjö Ekonomi AB
//Tinna
... Visa mer
2023-02-07
11:02
Hej 😄 När man skickar en e-faktura är det en helt automatisk process. Då det går ifrån ett konto hos e-faktura leverantörer till ett annat, då man har skapat en koppling när man skickade den första e-fakturan emellan varandra. När man mailar till en scanningscentral eller postar dit så behöver våran tjänsteleverantör kontrollera då det kan postats något som inte uppfyller kraven för att vara en e-faktura och om dina kunder har andra tjänsteleverantörer kan dom ha olika krav för vad som behöver vara på fakturan för att ta emot den. Samt att om maskinen inte kan känna av vart den ska gå t.ex. Då ibland kommer det underlag dit som inte har med faktura att göra eller att de vissa utländska fakturor som inte kan skickas som e-faktura.
... Visa mer
2021-11-24
17:14
Hej Anette!
Jag ber om ursäkt för sent svar här i tråden!
Vad jag vet så har vi inget rapporterat fel vid import av kontoutdrag till Visma eEkonomi. Jag skulle därför i den här situationen rekommendera dig att kontakta våra kunniga kollegor på supporten så att de kan hjälpa dig och kika på vad som händer i realtid när du försöker importera filen.
Jag hoppas detta hjälper dig i din fråga och återkoppla gärna här i tråden vad ni kom fram till då det kan komma att hjälpa en annan användare också.
Önskar dig en fin fortsatt vecka!
/Agnes
... Visa mer