Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

(uppdaterad av Anna Svensson CONTENT PRODUCER ‎2023-01-16 10:49 )
  • 0 Svar
  • 3 gilla
  • 5860 Visningar

Vid uppdatering av Visma Lön kan du få meddelande BITS-tjänsten (uppdateringstjänsten) är inte aktiv.

 

Du löser datorproblemet såhär:

  1. Gå till Kontrollpanelen – Administrationsverktyg
  2. Dubbelklicka på Tjänster
  3. Öppna tjänsten Background Intelligent Transfer Service.
  4. Ställ in Automatiskt i fältet Startmetod.
  5. Klicka på Starta och därefter Verkställ


Får du det inte att funka kan du alltid hämta uppdateringar på https://vismaspcs.se/support/ladda-ner-och-uppdatera


Det här tipsets innehåll har verifierats och uppdaterats av Visma Spcs 23-01-13