Vi har bankkoppling vid löneutbetalning. Vi skulle vilja ångra detta och skicka om. Men knappen Ångra finns inte där. Har Lön Smart-programmet "hängt" sig?
Hej @CarinaM_
Tack för att du skriver till oss. Vi vill gärna se hur det ser ut hos dig och vilka inställningar som är gjorda innan vi rådgör med dig.
Välkommen att kontakta supporten för vidare felsökning.
/Tinna
Har pratat med supporten och löst detta. Men det verkar ändå lite konstigt och omständigt att man ska behöva ändra utbetalningssätt till manuell utbetalning i löneinställningarna för att knappen ÅNGRA ska dyka upp vid en bankkoppling. OCH därefter ändra tillbaks till bankkoppling.
Hej @CarinaM_
Skönt att det har löst sig och tack snälla för att du återkopplade till mig.
Ja ibland är lösningarna lite kluriga men fint att du delade med dig av lösningen.
Ha en bra dag och varmt välkommen tillbaka till forumet framöver .
/Tinna
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.