Hej!
Vill lämna förslag till förbättringar i hantering av artiklar och hela artikelregistret. Jag saknar att kunna radera hela artikelregistret (ex för att kunna lägga in ett nyare och uppdaterat register) likaså att kunna markera flera artiklar att radera eller ändra (justera prishöjningar/sänkningar ) i artikelgrupper.
Det vore toppen om det hade fungerat att kategorisera artiklarna efter leverantörens register. På så vis behöver jag inte "starta om" företaget när artikelregistret blir inaktuellt. Jag har leverantörer som genomför prisjusteringar på samtliga artiklar i sina register och att då behöva ändra i närmare 1000 artiklar manuellt tar för mycket tid.
Mvh
Henke
Löst! Gå till lösning.
Gör ett tillägg/förtydligande. Skulle alltså vilja kunna "bocka i" en ruta framför artikeln. Just nu håller jag på att kategorisera mina artiklar efter leverantör. Hade varit oerhört smidigt att kunna markera alla på en gång och lägga till dem i en artikelkategori. Det tar på tok för lång tid att göra detta för varje enskild artikel.
//Henke
Hej Henke_B!
Tack för att du tar dig tid att skriva in dina tankar och förbättringsförslag.
Jag tar självklart detta med mig, men jag vill också berätta att ni från och med 1/4 lämnar er feedback och önskemål direkt i produkten.
I Visma eEkonomi så lämnar du det via knappen Feedback och förslag:
Lämna gärna in önskemålen där istället, då inkommer de nämligen direkt till våra produktutvecklare.
Varmt välkommen tillbaka till forumet!
/Tinne
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.