Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Veronica B
MEDLEM

Attestfunktion i eEkonomi Pro

Hej!

Jag skulle vilja börja använda attestfunktionen på våra leverantörsfakturor och har några funderingar kring detta:

- Behövs det enskilda licenser i Visma eEkonomi Pro för alla eventuella attestanter då?

- Går det sedan att styra enskild faktura till en specifik attestant? Det jag undrar är om en faktura från en leverantör går att skicka till olika attestanter vid olika tillfällen?

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Veronica B 

 

I dagsläget går det inte att arbeta med funktionen attest utan att ha en licens till programmet. Användarna behöver under Mina tjänster - Användare och tjänster ha eEkonomi upplagt. Detta för att man som användare går in i programmet och attesterar fakturorna där.

 

Nej det går inte att styra en viss faktura till en specifik attestant utan det är på leverantören du lägger in vem som ska attestera fakturorna men vi tar gärna emot det som ett önskemål från dig. I Visma eEkonomi finns knappen Feedback och förslag längst ned på sidopanelen. Klicka på den för att komma till förslagssidan där du trycker på knappen Lämna förslag och fyller i dina önskemål i formuläret.

 

Ha en fin dag. 

/Tinna