- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Avräkning
Hej!
Jag har enskild firma som säljer varor till kooperativ och privata företag,köparna gör en avräknig varje månad och betalar in till mitt konto.
Frågan är hur jag får in bokföringsunderlaget lättast,har aktiv bankkoppling som jag vill matcha, har försökt via kassa bankhändelser men det funkar inte med pdf,hur gör jag?
Scannern funkar inte heller,eller?
Tack på förhand S-E
Löst! Gå till lösning.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
Hej @Sven-Erik
Jag tycker att du ska ringa till oss på supporten så får vi se över ditt arbetsflöde och hur du arbetar smidigast i programmet i ditt fall. Har du en aktiv bankkoppling så kommer händelser som sker på banken automatiskt över till eEkonomi och kan många gånger kan programmet hjälpa dig med att matcha betalningarna mot dina fakturor. Vi ska även hjälpa dig att få Scanner att fungera för det är verkligen en toppenfunktion som du kommer att ha nytta av.
Välkommen att kontakta supporten
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
Hej det är ju inte lev.fakturorna som är svårt,det är intäktssidan eftersom jag inte skickar några fakturor på min försäljning,men jag kan ringa er så kan vi kolla på det
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
Ja gör så och om dina frågor klassas som bokföringsfrågor så ställer du dem i forumet under kategorin Bokföring så hjälper vi dig gärna.
Välkommen att kontakta supporten