Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

BIFOGAT UNDERLAG I KUNDFAKTURA

HEJ!

MITT PROBLEM ÄR FÖLJANDE:

JAG GÖR EN KUNDFAKTURA, BIFOGAR ETT UNDERLAG SOM PDF FIL I FAKTURAN . MITT PROGRAM VISAR INGA AVVIKELSER ELLER ATT FAKTURAN EJ GÅTT INVÄG, ALLT OK.

DET SOM ÄR PROBLEM ÄR HOS KUNDEN SOM HÄVDAR ATT DE EJ FÅTT BIFOGAT UNDERLAG ELLER ATT DE EJ KAN ÖPPNA BIFOGAT UNDELAG. DE BIFOGADE UNDERLAGEN ÄR FRÅN VÅRT PROGRAM SMARTDOK BY VISMA. PEPPOL-ID STÄMMER OCH VAD JAG KAN SE I FÖRETAGSINSTÄLLNINGAR HAR JAG GJORT RÄTT INSTÄLLNING I PROGRAMMET. 

VAD KAN VARA FEL HÄR? TACKSAM FÖR HJÄLP OCH SVAR FRÅN AUDITORIET.

VÄNLIGEN ANNE VIDIGSSON

1 SVAR 1
Anton Ingvarsson
MODERATOR

Hej @Anne Vidigsson!

 

I vissa fall kan det vara så att vissa operatörer inte kan ta emot bifogade dokument. Utan att se exakt hur det ser ut hos dig så kan du testa att bocka ur rutan för "Slå ihop fakturan och bilagor till ett dokument" under Inställningar - Företagsinställningar och fliken Faktureringsuppgifter och sedan skicka på nytt. 

 

 

Om inte det skulle lösa problemet behöver du kontakta mina kollegor på supporten för att få vidare hjälp. De kan koppla upp sig mot din skärm för att sedan kunna felsöka vidare om det skulle vara så att de bifogade dokumentet har stoppats och inte kunnat levereras.

Ha det fint!

// Anton