Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Dirk_Weisheit
MEDLEM

Bankkoppling Lunar

Hej på er,
mitt bankkonto är hos Lunar. Lunar erbjuder en bankförbindelse med Visma men jag får det inte att fungera. Vad måste jag göra för att få det att fungera?

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Dirk_Weisheit 

 

Välkommen som ny forummedlem. 

 

Vi har tyvärr ingen direkt bankkoppling med Lunar. Klicka här för att läsa om vilka bankkopplingar som finns till Visma eEkonomi. Eftersom det rör sig kar handa om en egen integration med Lunar, rekommenderar vi att du kontaktar Lunar igen för att få detaljerade instruktioner om hur du ska föra över informationen från banken. 

 

De bör kunna ge dig vägledning kring de tekniska stegen och eventuella inställningar som behöver göras för att integrationen ska fungera korrekt.

 

Ha en fin dag. 

/Tinna

LinusB
NY MEDLEM

Hej, 

Jag har samma problem.

Lunar skriver: "Har du aktiverat API hos Visma? Du kollar detta genom att gå till Vismas hemsida och klicka på Apps and extensions under inställningar". 

Innebär detta att jag behöver köpa till "Visma Integration" för 79kr/mån för att det ska funka?

mvh /Linus

Hej @LinusB 

 

Idag erbjuder vi tyvärr inte någon bankkoppling med Lunar. Vi är inte bekanta med hur deras integration fungerar, även om de kanske erbjuder en liknande tjänst. För mer information och hjälp med detta rekommenderar vi att du kontaktar Lunar direkt.

 

Ha det fint

/Tinna