Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Alfons1
MEDLEM

Bankoppling fungerar ej (SEB)

Transaktioner från den 8maj finns ej under Kassa och bankhändelser i eEkonomi, trots att det nu är 10maj kl.9:20 !!
Inloggade på banken ser jag dock både in-& utbetalningar den 8maj. 
Samma sak har hänt vid ett flertal tidigare tillfällen. Samtliga i samband med helger/heldagar. 
Ligger problemet/felet hos Visma eller banken?

5 SVAR 5
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej @Alfons1,

 

Det låter konstigt att du inte fått in dina transaktioner. Jag har hört mig för och just nu har vi inget pågående problem. Vi kikar gärna med dig i ditt program för att se vad som kan vara orsaken. Du får gärna ringa in till mina grymma kollegor på supporten, så hjälper vi dig vidare därifrån. 

 

Återkoppla gärna här i tråden så jag vet att det löser sig för dig. 

 

Önskar dig en fin helg när det är dags!

 

/Agnes 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂

Har försökt att ringa supporten, men hamnar bara i lång kö - utan möjlighet att ni ringer upp, vilket ju brukar komma efter ett tag. 
Har ringt dem nu igen, och sitter nu i kö sedan 24min. Kanske är de lediga idag (läsdag) ?

Hej!

Jag har samma problem, inbetalningar från den 8/5 kommer inte in i bank & kassa.

 

/Gunilla

Alfons1
MEDLEM

NU har jag fått in transaktionerna i Kassa och bankhändelser😃

Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej @Alfons1,

 

Super - tack för att du återkopplade att det löste sig för dig! Jag hörde runt en vända till och troligtvis är det den lediga dagen igår som gjort att det dröjt lite. 

 

@Gunilla-57 - hoppas det löst sig för dig också! Annars bör det komma in under eftermiddagen. 

 

Önskar er båda en fin helg när det är dags! 🙂 

 

/Agnes 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂