2022-11-12
09:38
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2022-11-12
09:38
Banköverföring
Jag har fått en inbetalning på vårt konto men det har inte gått med i en banköverföring.
Då jag inte kan göra en manuell bokföring, vem kontaktar jag?
Löst! Gå till lösning.
1 SVAR 1
2022-11-14
09:10
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2022-11-14
09:10
Hej Agneta-72!
Jag har kikat på detta och tror faktiskt att det just i den här situationen är bäst att du ringer in till våra kollegor på supporten så att de kan hjälpa dig kika på detta i realtid.
Önskar dig en fortsatt fin dag!
/Tinne
