Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Betald faktura ligger den kvar i systemet med status "Väntar på signering".

Hej

Jag har haft bankoppling mot SEB och nyligen köpte jag företagets domännamn med företagets debitkort. Beloppet drogs direkt från företagets konto. Dagen efter stöd den belopp i kassa och bankhändelse automatisk utan avstämd. sen jag skannade med visma skanner och skapat en leverantörsfaktura.  När fakturan registreras. Glömmer jag att kryssa i "betala manuellt" så hamnar fakturan i läget "Väntar på signering". nu matchar de via eEkonomi.  men trots att fakturan bokförd samt avstämd så ligger den kvar i systemet med status "Väntar på signering". Jag vill veta vad jag ska göra nu för att bli av med den här påminnelsen och vad är det rätt bokföringsförfarande ska vara. tack på förhand.

1 SVAR 1
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej Jingjing!

 

Jag såg att du hade en betalfil som inte hade försvunnit och som jag har tagit bort nu. Gå gärna in och dubbelkolla så att filen är borta som den ska :). 

 

Ifall filen skulle finnas kvar kan det bero på att den i systemet fortfarande ligger som obetald. Iså fall får du gärna matcha filen och sedan höra av dig till oss igen så kan vi gå in och plocka bort den. 

 

Önskar dig en fin helg!

/Agnes 

 

 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂