Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Betalningsfil till Handelsbanken - Visma eEkonomi

Ibland tar det väldigt lång tid innan betalningsfilen syns i Internetbanken. Oftast tar det några minuter men ibland (ca var 5:e gång) tar det upp till en dag vilket inte är ok - då glömmer man lätt bort att godkänna filen i Internetbanken varvid betalningar kan utebli.
6 SVAR 6
Pacsac
CHAMPION

Kan bara instämma

Registrerar man 6-10 fakturor samtidigt och någon är autogiro så är det svårt att hålla koll på vad många uppdrag som skall godkännas. Man godkänner ett gäng men sedan kommer en fil långt efter


Pacsac
CHAMPION

I går tog det 4 timmar, det såg jag idag då jag godkände dagens filer och då också gårdagens
Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

Hej!

Gå gärna in i tråden Påminnelse att godkänna fil i Handelsbanken - eEkonomi och lägg en kommentar.

/Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~
Annie Sten
ANSTÄLLD

Hej på er!

Upplever ni att problemet kvarstår? Det är inget känt fel med fördröjning på filerna. Det ska synkroniseras över ungefär vart 10:e minut. 
Återkom gärna så får vi givetvis titta närmare på det om ni fortfarande upplever förseningar. 

/Annie

Det haltar ibland, så det blir långt mer än 10 min.

Och igen; ordna till att få en överföring av fredagenshändelser till eEkonomi till lördagen så man har något att göra på lördagsmorgonen, innan övriga huset vaknar

Pacsac
CHAMPION

idag tar det tydligen låång tid för filerna att komma över till banken ! ??