Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

christian85
MEDLEM

Borttagning av faktura

Hej jag använder Eekonomi smart och när jag klickar på åtgärder så visar det bara "registrera inbetalning" och "kopiera" ingenting om att ta bort eller ångra fakturan, hur löser jag detta?

1 SVAR 1
Anton Ingvarsson
MODERATOR

Hej @christian85!

 

Kan det vara så att du har gjort någon delbetalning på fakturan? I så fall behöver du gå till fliken Kassa- och bankhändelser - Periodens bankhändelser och hitta den bankhändelsen och sedan Ångra matchning. Då bör du sedan få upp alternativet att ångra fakturan. 

 

Om det inte löser sig så hör av dig igen med lite mer information om det är något annat som har skett på fakturan så hjälper vi dig vidare. 

 

Ha en fortsatt fin dag!

// Anton