Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Fakturabakgrund (riktig faktura vs exempel) - eEkonomi

De "riktiga" fakturor man skriver ut med fakturabakgrund ser inte ut som det exempel man kan skriva ut. Delar av "beloppsrutan" hamnar utanför rutan längst ner till vänster.
Detta oavsett hur jag gör fakturabakgrunden.
VAD GÖR JAG FÖR FEL?
Är det planer på att kunna ha olika bakgrunder för olika typer av dokument? Faktura, Påminnelse m.m. ?
2 SVAR 2
semaxan
MEDLEM

Har också noterat detta. Ställ in din önskade layout i företagsinställningar och gör ett utkast till en faktura som du sedan väljer att skriva ut som PDF (alltså inte att bokföra) föra att kontrollera att det ser ok ut innan du gör en skarp faktura med din nya mall. Du kommer visserligen inte få med något fakturanummer längst upp eller i den gråa rutan längst ner till vänster.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej allihopa! 

Precis som ni skriver så skiljer sig förhandsgranskningen inne under Inställningar - Företagsinställningar lite mot en förhandsgranskning av en faktura under Försäljning - Kundfakturor. I dagsläget är det ingenting som är prioriterat att ändra då vi väljer att utveckla andra önskemål i första hand.

Om det skulle bli en ändring gällande detta så återkommer vi självklart här i tråden.

Ha en härlig fredag!

/Lovisa