Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Fakturautskrift öppnas i ny flik - eEkonomi

Hej! När man ska spara fakturarn och sedan vill skriva ut den, så hamnar man hela tiden på en ny flik och man får alltid klicka sig tillbaka till programmet med ett klick. Lite irriterande. Jag har Mac om det har betydelse.
1 SVAR 1
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Det har förmodligen med lite inställningar i webbläsaren att göra. Jag testade i både Chrome och Explorer med dess standardinställningar, och i båda dem så öppnas det en ny flik i vilken man kan spara ner sin pdf-faktura. När man sparat ner fakturan så stängs dock fliken automatiskt ner, och man kommer automatisk tillbaks till sitt eEkonomi igen. Laddade ner Safari till min PC för att se hur det hanterades där, men insåg att vi inte har stöd för den webbläsaren (på en PC) i programmet. Den fungerar enbart direkt på en Mac, och har dessvärre inte tillgång till någon sådan för att testa.

Men som sagt, det har förmodligen med någon inställning i webbläsaren där att göra. Kontrollera detta och se om du kan komma förbi irritationsmomentet att varje gång behöva stänga ner ett fönster, så fort en fakturautskrift görs. Andra användare som använder Mac med Safari får gärna dela med sig av deras erfarenheter också!

Ha en fin dag!

/Karl