Hej,
Jag får ett fel när jag försöker aktivera Ta emot underlag via e-post:
"Ett fel uppstod. Stäng programmet och försök igen. Om du behöver hjälp för att komma vidare..."
Jag får samma fel oavsett om jag försöker aktivera under Företagsinställningar eller Inköp/Bildunderlag och jag har testat vid flera olika tillfällen.
Nån mer som har stött på detta eller vet vad det kan bero på?
Tack på förhand!
//O
Löst! Gå till lösning.
Hej @OscJor
Det felmeddelandet är inte speciellt talande men om du slår en signal till vår support så kan de kontrollera i sina loggar vad det beror på och hur du kommer vidare.
Nu under jul och nyårshelgerna har vi avvikande öppettider och idag den 23 december har vi öppet mellan 8 - 12.30.
Välkommen att kontakta supporten och God Jul.
/Tinna
Hej Tinna,
Tack för ditt svar. Jag hör av mig till supporten vid tillfälle.
Ha en fin julhelg!
//O
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.