
Fd medlem
Inte tillämpbar
2018-05-03
17:02
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-05-03
17:02
Felaktigt skickat leverantörsfaktura till betalning - eEkonomi
Hej!
Jag har visst snurrat till det lite här.. Jag har handlat av en leverantör från England och har betalt fakturan direkt via min bank. Efter att det var gjort så skapade jag leverantörsfakturan i Visma för att kunna matcha betalningen från mitt företagskonto mot den fakturan. Men nu när jag försöker matcha ser jag att det står i visma att fakturan är skickad för betalning?!
Vad innebär detta? Hur kan jag makulera detta och bara matcha mot den befintliga betalningen som redan är gjord?
Stort tack för svar på förhand!
/Danne
Jag har visst snurrat till det lite här.. Jag har handlat av en leverantör från England och har betalt fakturan direkt via min bank. Efter att det var gjort så skapade jag leverantörsfakturan i Visma för att kunna matcha betalningen från mitt företagskonto mot den fakturan. Men nu när jag försöker matcha ser jag att det står i visma att fakturan är skickad för betalning?!
Vad innebär detta? Hur kan jag makulera detta och bara matcha mot den befintliga betalningen som redan är gjord?
Stort tack för svar på förhand!
/Danne
Svara
3 SVAR 3
2018-05-04
04:37
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-05-04
04:37
Har du aktiv bankkoppling? Då får du gå in i I-netbanken och ta bort den betalningen (om det går)
Svara
2018-05-04
11:44
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-05-04
11:44
Tack! Det funkade! Men hur tar nu bort den felaktigt skapade Leverantörsfakturan som nu ligger kvar i Visma? Jag hittar inget sätt att "ta bort" den..
2018-05-04
18:40
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-05-04
18:40
du matchar den mot betalningen som gjordes
