Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Felmeddelande vid utskrift av BR i Eekonomi

På senare tid har jag börjat få bifogade meddelande vid skärmutskrift av BR i eEkonomi. Vad är detta och hur avhjälper man det?

 
 

20200512_101803.jpg

3 SVAR 3
My Janhall
ANSTÄLLD

Hejsan! 

Vi har märkt att detta kan uppstå för vissa kunder och att det försvinner om man avvaktar 10-15 minuter för att sedan plocka fram rapporten igen. Vi har rapporterat felet och vår utvecklingsavdelning håller på att arbeta på det, men jag har tyvärr svårt att ge dig en bättre lösning än att avvakta just nu då vi inte kunnat konstatera rotorsaken än. 

När det finns mer information som kan lösa problemet eller när det är helt löst så kommer jag uppdatera tråden. 🙂 

 

Ha en fin torsdag! 
/My 

Fd medlem
Inte tillämpbar

känns inte som problemet är löst - vi får likadant meddelande. Det hjälper tyvärr inte att stänga ned rapporterna..

Har ni något lösningsförslag?

Hej @Fd medlem 
 

Precis som du är inne på är detta ett återkommande problem för vissa av våra kunder och vår utvecklingsavdelning undersöker och arbetar på det kontinuerligt. Det borde fungera att avvakta med rapporten och testa igen efter några minuter men eftersom detta inte verkar fungera för dig så kan nästa steg vara att testa rensa cacheminnet i din webbläsare.  

Skulle inte något av ovan hjälpa dig så tycker jag du ska kontakta oss på supporten via telefon eller chatt, på så sätt kan vi kolla på det tillsammans i ditt program. 

Ha en fin onsdag! 
/My