Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Dirk_Weisheit
MEDLEM

Filuppladdning verkar inte fungera

När jag laddar upp ett kontoutdrag visas meddelandet ”Fil 1 av 1 har laddats upp.” en kort stund, men sedan händer inget mer - skärmen bara står kvar, men jag kan inte göra någon import.
Det finns ett liknande problem i Scanner-mobilappen: varje uppladdning misslyckas.

Både kontoimport och uppladdning från scannerappen har fungerat tidigare.

Har ni någon idé om vad problemet kan vara?

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Dirk_Weisheit 

 

Tack för att du kontaktar oss. 

 

Jag har för mig att detta skulle kunna ha med uppställningen av datum att göra men slå gärna en signal till vår programsupport så kan vi koppla upp och kika hur det ser ut i filen. 

 

Välkommen att kontakta supporten

/Tinna