Jag har noterat att e-fakturor, exempelvis från Transportstyrelsen saknar i bland information om förfallodatum. Jag har kontaktat Transportstyrelsen i ärendet och de hävdar att den informationen i såfall sollas bort av Van operatören. Kan detta stämma? Ni använder väl InExchange?
Hej @Maine E
Tack för att du hör av dig till oss.
Precis som du skriver så använder vi oss av InExchange. Min rekommendation är att du hör av dig till vår support som kan kontrollera hur det ser ut i sina loggar för att utesluta att något blir fel från vår sida.
Uppdatera mig gärna så jag vet hur det går för dig.
Välkommen att kontakta supporten.
/Tinna
Hej Tinna!
Jag kan bekräfta att vissa fakturor från Transportstyrelsen saknar förfallodatum så bra om det återkopplas i tråden när det är löst 🙂
Jag har varit i kontakt med våra specialister, och fått info om att det inte rör sig om ett generellt fel. Vi ska dock självklart följa upp detta. Om ni har ett exempel på en faktura där det inte har fungerat och ett exempel där det har fungerat, vänligen kontakta supporten. Vi kommer då att skapa ett ärende och undersöka vidare varför problemet uppstår och vad vi eller InExchange kan göra för att förhindra detta i framtiden.
/Tinna
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.