Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Johanz
MEDLEM

Hårdvara.

Jag tänkte effektivisera och utöka möjligheterna med bokföringen med att använda en surfplatta ,helst Android,

Har ni någon att rekommendera?  Jag skulle helst vilja ha möjlighet att, när jag scannat in fakturan göra anteckningar direkt på den. tex genom att använda en digital penna och skria på surfplattan.

1 SVAR 1
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej @Johanz!

 

När du arbetar via Visma eEkonomi-appen och Visma Scanner så finns det idag ingen möjlighet att rita eller lägga in anteckningar så som du beskriver, så en rekommendation på en surfplatta är inte helt lätt att ge utifrån det.. 🙂 När ett foto tas med Visma scanner kan du däremot lägga in en anteckning eller kommentar innan dokumentet skickas vidare.

 

Som du säkert vet så finns det en uppsjö av surfplattor, så det kanske är bäst att prata med ett företag som säljer surfplattor som kan hjälpa dig att hitta en som matchar dina behov? Båda apparna fungerar med Android och ska du använda Visma Scanner via surfplattan så är det bra att ha en med kamera.

 

Om någon annan av våra medlemmar använder en surfplatta som ni tycker fungerar extra bra i ert arbete får ni gärna komma med era bästa tips!

 

Önskar dig ett gott nytt år!
/Tinne