Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Ikon på skrivbord

Jag tycker det borde finnas en ikon till skrivbordet på datorn som direkt går till programmet (e-ekonomi) det finns idag många web baserade program som redan har det . Det känns inte så seriöst att stå med en app i telefon framför kund, då jag inte har kassaregister och skriver faktura / kontantfaktura och ofta när kund är på plats .

Verifierad av Visma Spcs 2024-02-27

3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Monica!

Det du kan göra är att gå in på Visma eEkonomi via vår hemsida och Min sida. Sen, när du är inloggad i Visma eEkonomi, väljer du att högerklicka i ditt program. Välj "Spara som" och spara ner adressen på ditt skrivbord. Nu har du en genväg till eEkonomi på ditt skrivbord! 😃

Hoppas det kan hjälpa dig!

/Lovisa

Och för oss som inte jobbar i Crome?

(Alla utskrifter måste nämligen sparas på datorn med Crome så man får en massa pdf-filer runt omkring i alla bibliotek som är omöjliga att hitta)


Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Pacsac!

Det finns säkerligen en liknande funktion i övriga webbläsare. Återkom gärna med vilken du använder dig utav så ska vi kika närmre på det. 

Om ni är fler användare som är ute efter samma funktion men arbetar i annan webbläsare så är ni välkomna att svara här i tråden vilken webbläsare ni använder så kikar vi vidare på hur ni löser det i just er webbläsare. 

/Lovisa