We use cookies to collect information on your interaction with our website and combine this with the data you provide us to build a profile so we can show you content tailored to your interests. By accepting, you allow us to collect and process your personal informationas described here.
Jag tycker det borde finnas en ikon till skrivbordet på datorn som direkt går till programmet (e-ekonomi) det finns idag många web baserade program som redan har det . Det känns inte så seriöst att stå med en app i telefon framför kund, då jag inte har kassaregister och skriver faktura / kontantfaktura och ofta när kund är på plats .
Det du kan göra är att gå in på Visma eEkonomi via vår hemsida och Min sida. Sen, när du är inloggad i Visma eEkonomi, väljer du att trycka på de tre punkterna uppe i det högra hörnet i din webbläsare - Välj sedan "Fler verktyg" - Tryck på "Lägg till på skrivbordet..". Då har du möjlighet att lägga till en snabbknapp direkt på ditt skrivbord. Beskrivningen utgår från att du arbetar i webbläsaren Crome.
Det finns säkerligen en liknande funktion i övriga webbläsare. Återkom gärna med vilken du använder dig utav så ska vi kika närmre på det.
Om ni är fler användare som är ute efter samma funktion men arbetar i annan webbläsare så är ni välkomna att svara här i tråden vilken webbläsare ni använder så kikar vi vidare på hur ni löser det i just er webbläsare.