Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

NagelLinda
MEDLEM

Inga bokföringsvärden i deklarationsblanketten

Hej!

 

sitter med en årsredovisning och en deklaration som egentligen är klar MEN har funderingar kring detta:

1, fliken för deklaration. Där du ser blanketten. Där är den inte ifylld. Resultat och balansräkning finns men inga siffror i själva blanketten deklaration. Varför? Har jag gjort något galet? 
2. trycker du på knappen inlämning under deklarationsfliken kommer detta felmeddelande upp. Går jag till den delen där den säger ifrån finns inga siffror alls men den fortsätter att gnälla. Hur gör jag?

chatten kunde inte hjälpa mig. 8BD20DC1-A733-4200-801F-106D403138BB.jpeg1D0ADC70-152C-4057-B2C4-0FC4BD982AB4.jpeg

1 SVAR 1
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej @NagelLinda!

 

Tack för att du skriver in. 

 

Jag vill börja att fråga med vilken webbläsare du arbetar i? Och i samma veva rekommendera dig att testa Chrome och se om det funkar då och om du får upp några värden? 

 

Om du får upp några värden när du testar i Chrome och fortfarande får felmeddelandet när du trycker på lämna in skulle jag rekommendera dig att kontakta vår support så att de kan hjälpa dig att felsöka direkt i ditt program och ta reda på varför du inte kommer vidare. Men börja gärna att testa i Chrome och så hoppas jag att du därefter kan komma vidare! 

 

Hoppas detta hjälpte dig i din fråga. Du får gärna återkoppla här i tråden så vi vet att det löser sig för dig.

 

Önskar dig en fin helg!

 

/Agnes 

 

 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂