Hej,
Jag lyckas inte logga in i eEkonomi. Får ett felmeddelande om att ”Inloggningen misslyckas” och att jag ska kontrollera datum och tidsinställningen, samt vänta o 30sek och ladda om sidan. Det fungerar ändå inte.
Jag har provat både från datorn och från iPad - och jag har rensat cache-minnet.
Jag kommer ändå inte vidare från Advisor till eEkonomi.
Hoppas på snar lösning!
//Ann
Hej @Alfons1
Bra att du har testat rensa cacheminnet. Var i kontakt med våra produktspecialister och fick tipset att det skulle kunna röra sig om ett problem vi hade igår som du löser genom att uppdatera IOS och webbläsare. Läs mer om det i tråden eEkonomi - Senaste version av IOS och webbläsare krävs.
Om inte detta hjälper dig rekommenderar jag att du slår en signal till supporten. som öppnar klocka 8 idag.
/Tinna
Tack för info, men när jag nu testade igen, så fungerade det på datorn - utan uppdatering av webbläsaren.
Dock fungerar det inte på min iPad, där får jag bara en vit sida efter inloggning. Men det är tyvärr en lite äldre iPad, där IOS inte kan uppdateras till mer än 15.8.2
Mvh//Ann
Tack snälla för att du återkopplade och skönt att det löste sig på din dator.
/Tinna
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.