Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Mats56
MEDLEM

Koppla Visma Scanner till eEkonomi

Hej! Undrar hur flera användare ska logga in i Visma scanner och få det att fungera så att bildunderlaget kommer till eekonomi automatiskt? Hur vet Appen till vilken förening som som det ska till? Ska medarbetarna registreras någonstans?

Innehållet är verifierat av Visma Spcs 24-05-27 

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Mats56 

Tack för att du kontaktar oss i forumet. 

För att appen ska kunna skicka bilder till Visma eEkonomi Pro måste företagets/föreningens administratör logga in på vismaspcs.se och ge alla som ska använda Visma Scanner tillgång till tjänsten. 

För att ge tillgång till de som vill använda appen loggar du in som administratör på vismaspcs.se, klickar på företagsnamnet uppe i högra hörnet och väljer Användare.

Användarna kan sedan kostnadsfritt ladda ner Visma Scanner-appen från antingen App Store eller Google Play. Därefter loggar de in med sina Visma Online-konton och väljer rätt företag eller förening. Ett tips är att föreslå att de första gången loggar in på Visma Online/Mina tjänster via webbläsaren för att godkänna avtalet. Detta brukar vara den smidigaste metoden 🙂

Vi har ett hjälpavsnitt för Visma Scanner som jag också vill så slå ett slag för och om du har några följdfrågor eller funderingar så är du alltid välkommen att höra av dig till oss. 

Ha en fin dag

/Tinna