- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Korrigeringsverifikation och bankhändelser inte synkat - hjälp!
Hej!
Sitter nu med avstämningen och allt är klart förutom ett problem som dök upp, uppskattar all hjälp snabbt! 🙂 Jag har bokfört en inbetalning på fel datum. Köpet är gjort från företagskontot.
Köpet är gjort 2023-11-10 och summan har då dragits från bankkontot, men nu när jag stämmer av så är betalningen som gjorts av mig bokförd 2023-10-10. Det har helt enkelt blivit en miss här.
För att lösa problemet så var tanken att bara göra en korrigeringsverifikation och sedan skapa en ny verifikation med rätt datum. Detta gjorde jag, ändringen sker på kontona, men inte i kassa och bankhändelser. Hur löser jag detta med kassa och bankhändelser?
Någon som har tips?
Stort tack på förhand!
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @jlmar_
Tack för att du kontaktar oss.
Jag tror att du ska hitta lösningen i hjälpavsnittet Vanliga problem och lösningar - bankhändelser om du läser under rubriken Jag har angett fel datum/belopp
Har du några följdfrågor eller vill att vi kikar tillsammans med dig så är du alltid välkommen att kontakta supporten.
Ha en fin dag.
/Tinna
