2024-12-13
14:58
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2024-12-13
14:58
Kvitton klipps av påväg från Scannern in till Visma
Scannar in kvitton via appen. Ser väl okej ut. Jag kan iaf se belopp och moms.
När jag sedan skall bokföra och hämtar bilden så är det inte samma bild. Den är avklippt i nederkant. Går tillbaka till appen och det ser återigen bra ut.
Men vill man bokföra så är detta ett steg eller flera bakåt.
1 SVAR 1
2024-12-17
09:46
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2024-12-17
09:46
Hej @Anonym_2018
Det har varit en bugg i scannerappen som orsakat problem liknade det du beskriver, men buggen ska vara löst nu! Så du behöver uppdatera till den senaste versionen av appen, så borde det fungera bättre.
Annars behöver du slå en signal till supporten för vidare felsökning.
Ha en fin dag.
/Tinna
