Hej!
Är det något strul med programmet idag? På flera olika kunder har jag matchat bankhändelser som sedan ligger kvar under kassa & bankhändelser.. behöver klicka mig ut från sidan och in igen för att de ska försvinna... Både kunder med och utan bankintegration..
Löst! Gå till lösning.
Jag upplever samma sak.
Hej!
Vi jobbar på att lösa detta som ni upplever under Kassa- och bankhändelser. Händelserna som är matchade ser ut att vara omatchade tills ni uppdaterar sidan eller går till en annan flik och tillbaka till Kassa- och bankhändelser precis som ni säger.
För information så går det inte att råka bokföra händelserna dubbelt utan då hade ett felmeddelande dykt upp.
Vi jobbar på en rättning för detta just nu och uppdaterar här igen så snart det är löst.
Hej!
Detta fel har precis blivit åtgärdat och ska inte längre kunna uppstå i programmet.
Vänligen kontrollera så allt fungerar som tänkt för er och återkom ifall det mot förmodan kvarstår!
/ Emil H
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.