Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

bewell
MEDLEM

Mailadress i eEkonomiappen

Varför är det så krångligt att få fram mailadressen dit man skall skicka underlag till i eEkonomiappen? Finns mailadressen att hitta på webben? Finns det något lättare sätt än att gå denna krångliga väg i appen?

I Visma scanner appen är det lättare, men nu vill jag använda eEkonomiappen.

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej!


Vi är inte helt med på vad du menar eftersom det inte finns någon mejladress till eekonomiappen. Appen är mer som ett minieekonomi i telefonen där du kan skapa och skicka fakturor, fota kvitton och leverantörsfakturor som bokföringsunderlag, godkänna leverantörsfakturor direkt i mobilen, få påminnelser om viktiga händelser med mera.

 

Dock hittade jag instruktionen Läs in bildunderlag där du kan läsa under avsnittet Mejla underlag till appen för överföring till Visma eEkonomi Pro

 

Är det så att du möjligen menar Visma Scanner trots allt så finns instruktioner i hjälpavsnittet Visma Scanner vid Skicka fakturan till Visma Scanner via e-post. 
 

E-postadressen du ska skicka dina fakturor till hittar du under inställningar och Inkommande epostadress. Om du vill att fakturan ska skickas direkt till Visma eEkonomi Pro väljer du Skicka direkt till ekonomisystemet inne i appen.

 

Om inget av detta hjälper dig tror jag att det blir bäst att du ringer vår support så hjälper vi dig gärna i den kanalen istället. 
 

Ha det fint 

/Tinna
 

bewell
MEDLEM

Ja jag har fått rätsida på det nu genom supporten. Tack för svar 🙂

Skönt att det löste sig och tack för att du återkopplar. 

 

Hoppas du får en fin eftermiddag 🌞

/Tinna