Vi har medlemmar i vår kölista som vi nu har i Visma pro. Finns det något fält jag kan använda för datum de ställde sig i kö? Vill ju kunna sortera på det sen för att se vilka som stått längst
Löst! Gå till lösning.
Hej @Sanne D
Tack för din fråga.
Detta är ingen funktion som finns i Visma eEkonomi idag och jag vill vara ärlig med att det är tveksamt om detta är något vi planerar att implementera. Däremot får du gärna lämna det som ett förbättringsförslag direkt till våra utvecklare av eEkonomi via Feedback och förslag som du hittar längst ner till vänster inne i ditt program.
Ha det fint!
@Sanne D Jag tittade precis lite på Integrationstjänsten Zapier och det ser för mig ut som att det går att bygga en koppling där som hämtar kunddata från eEkonomi och lägger upp det in en tabell eller motsvarande. Då skulle ni kunna använda den av Zapier skapade tabellen för att sortera på olika fält. Så om man "återanvänder" något annat fält att lägga in sina datum i så kanske man kan filtrerar på det fältet sedan.
(Med reservation för att jag inte har Visma Pro, inte är en förening och inte har testat mitt förslag fullt ut.)
Tack för tipset, ska testa detta
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.