Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

M Risberg
UTFORSKARE

Mer information i den skrivna hjälpen tips - eEkonomi

Jag gillar också när det finns guider inbyggda i programmet, istället för separat information som den "skrivna hjälpen" t ex. Steg för steg-guider visar vägen på ett smidigt sätt. Tack!


Jag önskar däremot att era guider (och manualer) skulle ta hänsyn till fler än bara de mest enkla / optimala situationerna. Guider som t ex Årsavslutningen skulle lätt kunna fyllas med mer information som beskriver olika situationer som kan uppstå när det inte går som på räls.

Jag, t ex, fastnade på punkt två redan och försöker med hjälp av forumet få till en lösning. Om än forumet är fantastiskt så går det långsamt att hitta till ett svar i mitt fall - vilket inte gör den bästa möjliga reklamen för lättanvändbarhet av eEkonomi.

Och här sitter jag och tänker att det väl knappast är första gången någon har stött på det här fenomenet som jag har nu. Vad synd att det inte finns dokumenterat och lättillgängligt för mig så att jag kommer vidare snabbt.

Det finns flera användare på forumet som är jätteduktiga, inte bara på era program utan även på bokföring. En som jag tycker skriver bra steg-för-steg-guider kallar sig LW. Erkända stjärnor som LW skulle i princip kunna ha möjlighet att uppdatera era guider eller manualer, mot ersättning förstås. Det skulle kunna skapa en dokumentation som passar en bredare massa och avlasta de som underhåller manualerna idag, för att inte tala om telefon- och chattsupporten.

Notera - Den här konversationen skapades från ett svar på: Årsavstämning.
1 SVAR 1
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej M Risberg,

När du skriver att den skrivna hjälpen om Årsredovisningen kunde fyllas ut med mer information som beskriver olika situationer, vad syftar du på då för situationer? Återkoppla gärna med lite tips och förslag på hur du tycker att den skrivna hjälpen kan förbättras och med vilken information så kan vi se över det. Tack så mycket för dina synpunkter!

/Fanny