Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

RareFindsEU
MEDLEM

Nedgradering av program

Har ett stort problem! Pga en längre tids sjukdom har jag missat att mitt årsabonnemang 279:- i månaden förnyas på söndag och idag är sista dagen att säga upp det. Problemet är att jag gärna vill ändra till 125:- i månaden, nedgradera det. Tydligen kan man enbart uppgradera program själv men kundtjänst måste kontaktas för att nedgradera.. de öppnar inte förens måndag :(. Finns det möjlighet att Visma har förståelse och kan ändra det två dagar senare- eller måste jag avsluta min tjänst här helt för att förhindra förnyelsen av 5800kr till nästa år? Det är många verifikationer jag inte hunnit bokföra än därför vill jag ha kvar Visma men till ett lägre pris alternativ! Är det möjligt att de uppdaterar mitt abonnemang på måndag eller är det 100% skrivet i sten att det dyrare abonnemanget förnyas imorgon i ett helt år? Tacksam för svar!

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @RareFindsEU 

Tack för att du kontaktade oss.

För frågor om abonnemang och avgifter ber vi dig att vända dig till vår avtalsavdelning, då vi tyvärr inte kan hjälpa till med detta här i forumet. Du når vår avtalsavdelning här

Vi önskar dig en trevlig vecka och välkommen tillbaka till forumet framöver.
/Tinna