Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Pop up-menyer försvinner inte

Se bild. Jag kan fortfarande fylla i fälten som döljs bakom - men jag ser inte vad jag skriver. Jag kan få bort menyn genom att klicka på den och välja avbryt, men så fort jag klickar i något fält på sidan så kommer den upp igen.

Felet förekommer på flera sidor i eekonomi och både i Safari och Chrome på iPad Pro.DD4D23A2-663E-47E5-886A-40F4ABC0CE4A.png

3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag har nyligen upptäckt att popup-menyerna försvinner (när man kör i förminskad ruta) om man trycker på knappen som den hör till - i ditt fall knappen Inköp.

My Janhall
ANSTÄLLD

Hej @Fd medlem

Om jag förstår dig korrekt så menar du att menyn ute till vänster inte försvinner när du går in i respektive område? Alltså att du klickar på Inköp - Bildunderlag och kommer dit men menyns pop up där det står Leverantörsfakturor, Leverantörer, Bildunderlag finns kvar så du inte kan se bakomliggande information? Rätta mig gärna om jag har fel. 

Jag försöker nämligen återskapa det hos mig, jag har testat både på Iphone och Ipad. Går jag till exempel till Inköp - Bildunderlag så kommer jag till rätt sida och jag kan se hela sidan eftersom pop up - menyn med valen Leverantörsfakturor, Leverantörer och Bildunderlag inte ligger kvar när jag väl kommer till mina bildunderlag. Jag ser alltså bara den "vanliga" menyn ute till vänster men denna hindrar mig inte till att få fram all information på aktuell sida jag befinner mig i. Om jag klickar på Inköp när jag redan är inne under bildunderlag kommer pop up-menyn upp igen men då kan jag precis som Göran nämnde ovan klicka på Inköp igen så försvinner den. 

Har jag förstått ditt problem korrekt? Om inte så får du gärna närmare beskriva vad som skett.
Om det är pop up - menyn som inte försvinner, fungerar det att klicka på Inköp för att få bort den? 
Är det specifika sidor i menyn? Fungerar det på vissa? 

Återkom som sagt gärna så ska vi kika närmre på det! 🙂 
/My 


 

Fd medlem
Inte tillämpbar

En kort återkoppling: My, korrekt uppfattat. Problemet försvann av sig självt efter ett tag.