- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Problem att exportera betalningsfil
Hej!
Vid försök att skicka betalningsfil till bank genom att klicka på länken "Exportera" öppnas fönstret "Behandla leverantörsfakturor" som det skall, men det lägger sig överst och blir statiskt, vilket gör att man endast ser de 12 första fakturorna. De 12 kan förvisso markeras, men går inte att skicka eftersom man inte kommer åt knappen Skicka och signera längst ned i det låsta fönstret. Har provat med två datorer och två webbläsare (Chrome och Edge). Jag antar därför att det ligger hos er. Leverantörerna blir nog glada om ni tittar på det här lite snabbt.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @tktl__ !
Detta rapporterades som ett känt fel men skall nu vara löst. Du hittar mer information i tråden Finns ingen rullista vid exportering av leverantörsfakturor till banken. Om du fortfarande har problem rekommenderar jag dig att kontakta supporten så hjälper dem dig felsöka vidare.
Ha en fortsatt fin dag!
// Anton
