Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

tktl__
UTFORSKARE

Problem att exportera betalningsfil

Hej!

Vid försök att skicka betalningsfil till bank genom att klicka på länken "Exportera" öppnas fönstret "Behandla leverantörsfakturor" som det skall, men det lägger sig överst och blir statiskt, vilket gör att man endast ser de 12 första fakturorna. De 12 kan förvisso markeras, men går inte att skicka eftersom man inte kommer åt knappen Skicka och signera längst ned i det låsta fönstret. Har provat med två datorer och två webbläsare (Chrome och Edge). Jag antar därför att det ligger hos er. Leverantörerna blir nog glada om ni tittar på det här lite snabbt. 

1 SVAR 1
Anton Ingvarsson
MODERATOR

Hej @tktl__ !

 

Detta rapporterades som ett känt fel men skall nu vara löst. Du hittar mer information i tråden Finns ingen rullista vid exportering av leverantörsfakturor till banken. Om du fortfarande har problem rekommenderar jag dig att kontakta supporten så hjälper dem dig felsöka vidare. 

 

Ha en fortsatt fin dag!

// Anton