Fd medlem
Inte tillämpbar
2018-10-05
06:50
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-10-05
06:50
Problem att skapa fakturor - eEkonomi
Jag har problem med att skapa och skicka fakturor just nu. Jag får bara upp ett felmeddelande som ber mig att starta om programmet men detta hjälper ej. är detta något som ni arbetar med?
Svara
3 SVAR 3
2018-10-05
07:34
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2018-10-05
07:34
det var trögt också att komma in i programmet i morse
2018-10-05
08:03
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2018-10-05
08:03
Hej Pacsac!
Fick du något felmeddelande vid inloggningen? Tog det långt tid att logga in till www.vismaspcs.se eller vidare när du klickar på Mina tjänster och in till eEkonomi?
/Nellie
Fick du något felmeddelande vid inloggningen? Tog det långt tid att logga in till www.vismaspcs.se eller vidare när du klickar på Mina tjänster och in till eEkonomi?
/Nellie
2018-10-05
08:02
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2018-10-05
08:02
Hej Mingo!
Upplever du problem både vid att skapa en ny faktura och skicka den? När du skickar den, skickar du den via AutoInvoice då eller skriver du t ex ut en PDF?
Jag skulle vilja rekommendera dig att rensa cachen och testa på nytt för att se om du kommer vidare.
/Nellie
Upplever du problem både vid att skapa en ny faktura och skicka den? När du skickar den, skickar du den via AutoInvoice då eller skriver du t ex ut en PDF?
Jag skulle vilja rekommendera dig att rensa cachen och testa på nytt för att se om du kommer vidare.
/Nellie