Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Triumph
NY MEDLEM

Push-meddelanden för t.ex. attesteringar etc

Hej! 

Är helt ny i eEkonomi Smart. Kan tycka att det finns en del att önska.

Vi som företagare och entrepenörer, är ganska upptagna personer. Det innebär konkret att vad vi inte önskar, är att vi aktivt ska behöva söka efter om det finns saker som jag eventuellt måste ta tag i. Vad vi vill ha är definitivt möjligheten att kunna ställa in så att man får push-meddelanden när det t.ex. finns leverantörsfakturor etc att attestera.

Detta borde vara en ganska grundläggande funktion i dagens moderna system.

Jobbar Visma på en lösning, eller Visma inte tänkt på det att det är så vi önskar ha det?

När kommer vi i så fall få se denna funktion? Roadmap?

Någon som vet och kan svara?

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Triumph 


Välkommen som ny forummedlem 🙂

 

I Visma eEkonomi-appen kan du få påminnelser om en rad olika viktiga händelser som du kan agera på i företaget. Du kan få påminnelser om bland annat momsinbetalning, förfallna och obetalda kund- och leverantörsfakturor, attester, ej avstämda banktransaktioner, när det är dags att göra löner – och mycket mer. Apparna är gratis och du kan läsa mer om dem i vårt användartips Företaget i fickan - kolla in våra appar!

 

Observera att du även får notifieringar inne i själva programmet Visma eEkonomi Smart när du har fakturor som ska attesteras.

 

I programvarianten Visma eEkonomi Pro finns en fin funktion som jag vill tipsa dig om. I eEkonomi Pro kan du ställa in så att du får mejl när det finns något att attestera. Det är en mycket uppskattad funktion som jag tror kan vara väldigt användbar för dig. Läs gärna mer i vårt nyhetsinlägg - Grymma nyheter för attest i Visma eEkonomi Pro
 

Till sist - i och med att du skriver att du är ganska ny i programmet rekommenderar jag verkligen att du slår en signal till vår kunniga support som kan berätta mer om eEkonomis fina funktioner och hjälpa dig att sätta upp ett arbetsflöde som passar för just dig. 
 

Välkommen att kontakta supporten
/Tinna