Ja jösses, nu har jag gjort fel.
Jag glömde klicka i husarbete för en ny kund, så hon fick betala hela kostnaden. Rutavdraget kom inte med alltså. Det är en återkommande faktura så jag kan ju lösa vår skuld till henne.
Men hur gör jag nu för att allt ska bli rätt? Jag har ångrat matchningen. Längre än så kom jag inte.
Mvh Marina
Löst! Gå till lösning.
Kolla att det blir korrekt på kommande fakturor som ligger som Återkommande. Så att det inte blir samma fel igen nästa månad 🙂
Gällande denna faktura så skulle jag gå till Åtgärder - Ångra faktura. Därefter letar du upp fakturan igen under Alla kundfakturor och kopierar den och lägger till Husarbete så att den blir korrekt och sen skickar du till kund så att kunden betalar rätt belopp.
Mvh
Lovisa
Tusen tack för hjälpen. Jag tror och hoppas att det blev rätt nu. Jag har gått igenom alla fakturor men det var endast denna som var fel.
Tack igen.
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.