- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Skickad e-faktura ej mottagen hos kund
Hej,
Jag skickade en e-faktura till kund för 3 dagar sedan men kunden har ännu inte mottagit denna i sitt program. (kunden använder ochså eEkonomi och har tjänsten för e-fakturor aktiverad samt har dubbelkollat så jag skickat till rätt kund).
Vad kan vara knas? Behöver jag skicka om e-fakturan eller vad göra? 🙂
Tack på förhand!
/Rasmus
Effektia AB
010-30 30 480
hej@effektia.se
Löst! Gå till lösning.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Rasmus - Effektia Ekonomi
Tack för att du hör av dig till oss.
Jag vet att vi hade fördröjningar gällande e-fakturor i förra veckan men vi såg i fredags eftermiddag att inläsningen har kommit igång igen. Dock skulle det kunna vara någon enstaka kund som saknar någon faktura men alla ska få in sina fakturor antingen idag eller senast imorgon.
Har fakturan inte dykt upp imorgon tisdag rekommenderar jag att du slår en signal till supporten som får kika i sina loggar.
/Tinna
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej,
Tack för infon, avvaktar och ser om den kommer fram 👍
/Mvh Rasmus
/Rasmus
Effektia AB
010-30 30 480
hej@effektia.se
