Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Sru-filer till iPad - eEkonomi

Hej hopp!E som det inte går att spara ner filerna i en iPad så får jag skriva ut deklarationen på blanketter och skicka in.Under elektronisk inlämning( i sista avsnittet inlämning) så kan jag inte få ut dessa papper för att skicka in. Behöver jag dem eller är det endast blanketterna under titeln deklarationsblanketter?
9 SVAR 9
Fd medlem
Inte tillämpbar

Vilken företagsform bedriver du verksamhet i,?

Mikael Pettersson
Fd medlem
Inte tillämpbar

Driver AB
Fd medlem
Inte tillämpbar

Känner du till kombinationen av inlämning av inkomstdeklaration 2 samt filöverföring eller är det den som inte går att hantera via I-pad?
Mikael
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej,
Känner till det
iPad har ingen plats att spara filerna på så skulle behöva skicka in Ink 2 manuellt, dvs blanketter.
Men behöver jag skriva ut sru filerna oxå? O Hur gör jag det när det bara funkar att skicka filer via filöverföringen?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Var har du filerna lagrade som du kan se i din iPad ? Kan du inte skicka info vidare med hjälp av i-pad?
Mikael
Fd medlem
Inte tillämpbar

Kan inte lagra filer på ipaden. Utan de filer jag kan se kan jag öppna via pdf och skriva ut men hittar inget sånt för .sru filer??
Fd medlem
Inte tillämpbar

De filer du ser, var hämtar du dem?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Under årsavstämning, hämta upp 2016 och tryck på visa deklaration,
När du skapat deklarationen då finns två avd.
En för blanketter och en för elektronisk inlämning
Blanketterna ser jag men kan inte ladda den de elektroniska i ipaden. Behövs dem likväl som blanketterna ink2?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Ink 2, räkenskapsschema som innehåller bolagets balans- och resultaträkning samt skattemässiga justeringar - där du justerar eventuella intäkter som är skattefria och kostnader som inte är skattemässigt avdragsgilla - är det som skall lämnas in.
Då blir det papper då.

Mikael